Kupce od blagajni u svim Kauflandovim poslovnicama od danas dijeli zaštitna pregrada od pleksiglasa, kako bi se dodatno zaštitili njihovi djelatnici te kako bi rad trgovina mogao neometano teći, priopćili su iz Kauflanda. Na ulazu u sve poslovnice te u svim drugim poslovnim područjima poduzeća postavljeni su dozatori sa sredstvom za dezinfekciju ruku kao i detaljne upute za pravilno pranje ruku. Svi su zaposlenici dobili higijenske upute te upute o zabranama putovanja te ih se redovito o svemu izvještava.
– Nadalje, maksimalno je pojačana i higijena u poslovnicama što uključuje pojačano pranje i dezinfekciju površina koje se češće dodiruju kao što su to košare za kupce, POS-uređaji i slično, a za još sigurniju kupnju, a svi pekarski proizvodi pakiraju se u pojedinačna pakiranja. Osim toga, ograničen je i broj osoba koje mogu istovremeno ući u poslovnicu te se na sve apelira da obavezno koriste dezinfekcijska sredstva te drže razmak od najmanje 2 metra – kažu iz Kauflanda. U trgovinama su na vidljiva mjesta također postavljeni i plakati s opisom poduzetih mjera te kupci i zaposlenici u svakom trenutku mogu vidjeti sigurnosne upute i preporuke, a više se mogu i informirati preko službenih komunikacijskih kanala poput web stranice.
Od samog početka pandemije koronavirusa, Kaufland na lokalnoj i globalnoj razini pomno prati situaciju i upute nadležnih tijela te je s ciljem zaštite zaposlenika i kupaca donio brojne mjere kako bi se umanjio rizik od zaraze u trgovinama.
– Naše smo poslovanje organizirali tako da svi dijelovi poduzeća normalno funkcioniraju. Trenutačno radno vrijeme naših trgovina, prema uputama nadležnih institucija, je od 8 do 17 sati i u tome periodu želimo našim kupcima omogućiti sigurnu kupnju, a zaposlenicima maksimalnu zaštitu. Iznimno smo ponosni na sve naše zaposlenike u trgovinama i logističko-distributivnom centru koji unazad nekoliko tjedana ulažu veliki trud kako bi njihovi sugrađani mogli pronaći sve ono što im je u ovim izvanrednim okolnostima potrebno – rekla je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.
VIDEO Zašto je važno ostati kod kuće?