Problematika sezonalnosti hrvatskog turizma

U Makarskoj se održava drugi po redu Hrvatski turistički kongres

Foto: Fotolia
U Makarskoj se održava drugi po redu Hrvatski turistički kongres
07.04.2016.
u 13:41
Pogledaj originalni članak

Poslovni dnevnik, 29. travnja u Hotelu Meteor, organizira Hrvatski turistički kongres, stručno-konferencijsku manifestaciju posvećenu turističkoj industriji i srodnim djelatnostima. Cilj kongresa jest da kroz diskusije i izlaganja te prezentacije uglednih stranih i domaćih predavača, posluži kao mjesto okupljanja i savjetovanja svih bitnih dionika u ovom sektoru – predstavnika turističkih poduzeća i nadležnih državnih institucija, čelnika lokalne samouprave, turoperatora, strukovnih udruženja i članova znanstvene zajednice. Na navedenom događaju dat će se odgovori na pitanja vezana za hotelijerstvo i turizam, isticat će se pozitivni primjeri te će se pružati know-how za ovu najpotentniju industriju hrvatskog gospodarstva.

Sudionici kongresa će se osvrnuti na problematiku sezonalnosti hrvatskog turizma i mogućnost realizacije projekta produljenja turističke sezone, kroz razgovor s investitorima definirat će se oblici ulaganja koji će omogućiti održivi razvoj turizma u Dalmaciji, doznat će se detalji najnovije europske direktive o paušalnim putovanjima, a raspravljat će se i o novim prijetnjama i prilikama na tržištu. Organizacijom Hrvatskog turističkog kongresa Poslovni dnevnik promiče i podržava snažnu kontribuciju turističkih djelatnosti, ali i pomaže u definiranju modela sinergije tog sektora s ostalim segmentima ekonomije, s ciljem stvaranja uvjeta dugoročnog održivog gospodarskog rasta u Hrvatskoj. Detaljnije informacije i program događaja dostupan je na www.poslovni.hr/turizam2016, a svoju prijavu možete osigurati putem web stranice, e-mail adrese pretplata@poslovni.hr te broja telefona 01/6326 021.

Na panel diskusiji će Ratomir Ivičić, direktor Hrvatske turističke zajednice, Lukša Novak, direktor Zračne luka Split, Tonći Lalić, direktor Turističke zajednice grada Makarske te Ivo Bašić iz Ministarstva turizma pokušati dati odgovore i rješenja na smanjenje sezonalnosti turističke sezone. Također će panelisti dati odgovore na pitanja što po pitanju sezonalnosti rade turističke zajednice u priobalju, a što na kontinentu te koji su novi planovi HTZ-a za promociju svih destinacija i gastro doživljaja Hrvatske.

Turizam je jedna od strateških grana hrvatske ekonomije, čija važnost iz godine u godinu raste. Dijelom je to posljedica negativnih kretanja u ostalim segmentima ekonomije, ali i činjenice da je taj sektor bio među prvim dijelovima hrvatskog gospodarstva koji su se otvorili prema slobodnom kretanju kapitala i znanja s globalnog tržišta. Kombinacija tih dvaju faktora razlog je zašto je utjecaj turizma na cjelokupnu hrvatsku ekonomiju, mjeren putem ostvarene bruto vrijednosti, drugi najveći u Europi, poslije Cipra. Uz to, turizam je u Hrvatskoj i glavni supstitut za klasični robni izvoz, faktor koji znatno ublažuje posljedice loše vanjskotrgovinske bilance, glavni kanal za privlačenje izravnih stranih investicija, te radno najintenzivniji sektor u većem dijelu primorske Hrvatske.

Na panel diskusiji na temu povećanja noćenja i broja dolazaka u Splitsko- dalmatinskoj županiji govorit će Jako Andabak, Bluesun Hotels, Miljenko Pivac, Hoteli Makarska, Tonči Bilić, Grad Makarska, Tomislav Varga, Atlas, Siniša Topalović, Horwath HTL, Stipe Čogelja, Splitsko-dalmatinska županija. Također će se sudionici diskusije osvrnuti i na velika ulaganja koja nedostaju u Dalmaciji te na prisutan deficit globalnih brendova.

Cilj konferencije jest da kroz diskusije vodećih hrvatskih poslovnih lidera iz sektora turizma, ali i predavanja uglednih stranih i domaćih predavača, posluži kao mjesto okupljanja i savjetovanja svih bitnih dionika u ovom sektoru – od kreatora turističke politike u izvršnoj vlasti, provoditelja strateških dokumenata, preko predstavnika marketinških agencija i medija, do pružatelja usluga na lokalnoj i nacionalnoj razini.

Hrvatski turistički kongres ove će se godine održati u Makarskoj, 29. travnja, a kao sudionike i prezentere očekuje se i dolazak ministra turizma Republike Hrvatske gosp. Antona Klimana, glavnog direktora Hrvatske turističke zajednice gosp. Ratomira Ivičića te vlasnika i direktora vodećih hotelijerskih kuća i tvrtki pružatelja usluga u turizmu te direktore lokalnih i županijskih turističkih zajednica.

Pogledajte na vecernji.hr