NEMA SENZACIJE

U Njemačkoj se prodaje jednak broj aranžmana za RH kao i lani

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
veljko ostojić (1)
Foto: Ministarstvo turizma
Ostojić u Munchenu (1)
Foto: Ministarstvo turizma
Ostojić u Munchenu (1)
20.02.2013.
u 15:22
Dok je Ostojić nastupao na televiziji Sonnenklar, prodano stotinjak aranžmana za Hrvatsku
Pogledaj originalni članak

Senzacija kakvu je hrvatski turizam lani napravio u Njemačkoj, kada je jadranska obala privukla čak 150.000 Nijemaca više nego godinu prije, u 2013. će se ponoviti jako teško. Trenutno se njemački turoperatori manje više bore da ponove taj sjajni rezultat i, kako kažu, bili bi zadovoljni da se u konačnici ponovi lanjskih 1,85 milijuna njemačkih turista u Hrvatskoj. Svaki postotak iznad toga bio bi odličan rezultat, a ambicije da lanjske brojke ozbiljnije nadmaše pokazuju praktički jedino u njemačkom turoperatoru FTI.

- lani smo u Hrvatsku doveli 55.000 gostiju, a ove planiramo 74.000. Hrvatska ima velike potencijale, a u izvansezoni i puno slobodnih soba. Iako, Hrvatska za svaki veliki i dugoročni uspjeh u turizmu mora imati jakog nacionalnog avioprijevoznika. Bez njega turoperatori ne mogu planirati, a bez plana nema ni gostiju. Na low cost carriere je nemoguće osloniti se, jer oni dođu i nakon nekoliko sezona odu - kaže Dietmar Gunz, direktor i vlasnik FTI a koji je lani imao 3,5 milijuna putnika. U minhenskom sjedištu FTI-a jučer su, tijekom prvog dana turističkog sajma fr.e.e, ugostili i hrvatskog ministra turizma Veljka Ostojića, koji je sudjelovao i u polusatnoj emisiji na FTI-ovoj televiziji Sonnenklar.

Tijekom polusatne emisije prodano je stotinjak aranžmana za Hrvatsku u predsezoni. Hrvatski turistički čelnici sreli su se prvog dana minhenskog sajma i s predstavnicima njemačke udruge biciklista (ADFC). Predsjednik Udruge Markus Schildhauer smatra da Hrvatska zbog blizine i ugodne klime ima velike izglede povećati broj gostiju koji na odmoru žele voziti bicikl. Inače, u Njemačkoj čak 35 milijuna ljudi barem jednom tjedno voze bicikl, a na odmoru vezanom uz bicikliranje provedu čak 157 miljiuna dana. - Ciklo turizam je jedan od naših prioriteta i jedan od ključnih načina kako u srednjem roku produžiti sezonu - kaže V. Ostojić. Inače, minhenski sajam tijekom četiri dana posjeti oko 120.000 ljudi.

>>'Svatko 
tko je oplovio našu obalu zna da ima mjesta za nove hotele'

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PO
portugisac
09:26 21.02.2013.

Da nam nije ministara naš turizam bi propao. Kod Bajsa smo bili zahvalni što je sunce sjalo a kod ovoga bog zna kaj. Jedan ministar bi morao unaprediti Hrvatski turizam a ne unazaditi. Kako im nije glupo to tancanje po sajmovima gdje milijune spiskaju koje bi mogli kod kuće uložiti. Svi već znaju gdje je Hrvatska a tamo gdje "neznaju" tamo neidu a to su Baltičke i Nordijske zemlje. Ostsee u Njemačkoj za naj večih temperatura ima maksimalno 17 stupnjeva a toliko ima Jadran u Veljači.Zar je teško sakupiti novionare iz tih zemalja i gostiti ih duž Jadrana u desetom i jedanaestom mjesecu i da vide da je to za njihove ljude još uvijek super temperatura. Ma uostalom kome ja to pričam. Daj bože lijepo vrijeme i da budu u drugim zemljama nemiri i mi će mo biti prenatrpani.