– Projekt pretvaranja KD Lifea u podružnicu Adriatic Slovenice prvo je prekogranično pripajanje u financijskom sektoru i prvo u Hrvatskoj uopće koje se odvijalo prema propisima Europske unije – ustvrdio je na predstavljanju AS osiguranja, podružnice Adriatic Slovenice, Neven Tišma, njezin direktor u Hrvatskoj.
Pod novim nazivom bivši KD Life ulazi na područje neživotnih osiguranja, točnije, na tržište autoosiguranja isključivo online kanalom.
– Ovo nije nov proizvod, u Hrvatskoj se preko interneta godišnje proda između četiri i pet tisuća polica autoosiguranja. No, slovensko je tržište triput manje, a kod njih se proda triput više polica autoosiguranja ovim kanalom – otvoren je Tišma koji ističe da im je plan biti tržišni lider u ovom rastućem segmentu, no i dalje će nuditi životna osiguranja.
Drugi u JI Europi
Adriatic Slovenica je sa 298 milijune eura zaračunate premije, prema rangiranju agencije SeeNews iz listopada 2015., drugi po veličini osiguravatelj u jugoistočnoj Europi, odmah iza, također slovenskog, Triglav osiguranja. Naša je Croatia prema tim podacima na trećoj poziciji. U bivšoj zajedničkoj državi bili su slovenski dio Croatia osiguranja, a prodali su ih dok je Croatia osiguranjem upravljao Suad Rizvanbegović. Na hrvatsko tržište ulaze 2008. godine osnivanjem KD životnog osiguranja koje se fokusiralo na prodaju polica života povezanih s udjelima u investicijskim fondovima, a od osnivanja ga vodi Neven Tišma, dotad član uprave Allianza.
Lanjskog ožujka osnivaju podružnicu Adriatic Slovenice koja širi poslovanje u Hrvatskoj i na neživot te počinje proces pripajanja KD-a, pod nadzorom Hanfe i slovenskog regulatora AZN-a (Slovenska agencija za nadzor osiguranja).
Učinkovita birokracija
– Suprotno mišljenjima da je birokracija spora, pohvaljujem njihovu suradnju u ovom postupku, bila je brza i učinkovita – istaknuo je Tišma na jučerašnjem predstavljanju objedinjenog osiguranja.
Gabrijel Škof, predsjednik uprave Adriatice Slovenice, tom je prilikom naglasio kako vjeruje da će pripajanje pozitivno utjecati na položaj hrvatskih osiguranika, s obzirom na to da su sva njihova prava i obveze prenesene na društvo Adriatic Slovenica, drugog najvećeg osiguratelja u Sloveniji i regiji.
– Imamo veliku snagu, 670 tisuća klijenata i više od 1,5 milijuna polica – pohvalio se Škof.
Dodatnu medijsku pozornost svakako su privukli dovođenjem na predstavljanje pjevačice Jelene Rozge koja je inače zaštitno lice njihova novog brenda.