KD pripojen AS osiguranju

U Sloveniji prodaju triput više polica iako je tržište triput manje

Foto: VL
U Sloveniji prodaju triput više polica iako je tržište triput manje
28.01.2016.
u 13:43
Bivši KD Life ulazi na područje prodaje autoosiguranja isključivo putem interneta, žele postati tržišni lider
Pogledaj originalni članak

– Projekt pretvaranja KD Lifea u podružnicu Adriatic Slovenice prvo je prekogranično pripajanje u financijskom sektoru i prvo u Hrvatskoj uopće koje se odvijalo prema propisima Europske unije – ustvrdio je na predstavljanju AS osiguranja, podružnice Adriatic Slovenice, Neven Tišma, njezin direktor u Hrvatskoj.

Pod novim nazivom bivši KD Life ulazi na područje neživotnih osiguranja, točnije, na tržište autoosiguranja isključivo online kanalom.

– Ovo nije nov proizvod, u Hrvatskoj se preko interneta godišnje proda između četiri i pet tisuća polica autoosiguranja. No, slovensko je tržište triput manje, a kod njih se proda triput više polica autoosiguranja ovim kanalom – otvoren je Tišma koji ističe da im je plan biti tržišni lider u ovom rastućem segmentu, no i dalje će nuditi životna osiguranja.

Drugi u JI Europi

Adriatic Slovenica je sa 298 milijune eura zaračunate premije, prema rangiranju agencije SeeNews iz listopada 2015., drugi po veličini osiguravatelj u jugoistočnoj Europi, odmah iza, također slovenskog, Triglav osiguranja. Naša je Croatia prema tim podacima na trećoj poziciji. U bivšoj zajedničkoj državi bili su slovenski dio Croatia osiguranja, a prodali su ih dok je Croatia osiguranjem upravljao Suad Rizvanbegović. Na hrvatsko tržište ulaze 2008. godine osnivanjem KD životnog osiguranja koje se fokusiralo na prodaju polica života povezanih s udjelima u investicijskim fondovima, a od osnivanja ga vodi Neven Tišma, dotad član uprave Allianza.

Lanjskog ožujka osnivaju podružnicu Adriatic Slovenice koja širi poslovanje u Hrvatskoj i na neživot te počinje proces pripajanja KD-a, pod nadzorom Hanfe i slovenskog regulatora AZN-a (Slovenska agencija za nadzor osiguranja).

Učinkovita birokracija

– Suprotno mišljenjima da je birokracija spora, pohvaljujem njihovu suradnju u ovom postupku, bila je brza i učinkovita – istaknuo je Tišma na jučerašnjem predstavljanju objedinjenog osiguranja.

Gabrijel Škof, predsjednik uprave Adriatice Slovenice, tom je prilikom naglasio kako vjeruje da će pripajanje pozitivno utjecati na položaj hrvatskih osiguranika, s obzirom na to da su sva njihova prava i obveze prenesene na društvo Adriatic Slovenica, drugog najvećeg osiguratelja u Sloveniji i regiji.

– Imamo veliku snagu, 670 tisuća klijenata i više od 1,5 milijuna polica – pohvalio se Škof.

Dodatnu medijsku pozornost svakako su privukli dovođenjem na predstavljanje pjevačice Jelene Rozge koja je inače zaštitno lice njihova novog brenda. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.