Vipnet kao telekom kompanija uvelike je započeo digitalnu transformaciju, a jučer su na konferenciji za novinare predočili neke rezultate i dosege preobrazbe. Dio se odnosi na digitalizaciju usluga koje nude korisnicima, a tu je prije svega digitalni asistent te vip bot, ili pojednostavljeno, korisnici sada jednostavnije mogu tražiti savjete o uređaju, uslugama, slagati vlastite pakete...
Istovremeno, u Vipnetu su robotizirali operativnih procesa u Službi za korisnike. Za dio opetovanih radnji čije obavljanje traži veliki broj radnih sati i zaposlenika, uvedeni su roboti koji te zadatke obavljaju nekoliko puta brže nego čovjek te je smanjena mogućnost pogreške, pojašnjavaju u Vipnetu
– Robotizacija će nam omogućiti da bolje upravljamo procesima, a agenti koji su ranije morali obavljate te zadatke, sada imaju više vremena za fokusiranje na krajnje korisnike – istaknuo je Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja u Vipnetu.
Posljedica digitalizacije jesu i agilni digitalni timovi koji inoviraju i implementiraju usluge u samo nekoliko tjedana.
Džaba vam sve kada ste nekorektni prema korisnicima.