Promo

UNIQA osiguranje predstavilo nove usluge: „Mobilni procjenitelji“ i „UNIQA Non-stop“

Foto: PR FOTO
UNIQA osiguranje predstavilo nove usluge: „Mobilni procjenitelji“ i „UNIQA Non-stop“
VL
Autor
PR Članak
01.12.2015.
u 12:15
Pogledaj originalni članak

UNIQA osiguranje je danas u hotelu Westin predstavilo nove usluge: „Mobilni procjenitelji“ te „UNIQA Non-stop“.

UNIQA osiguranje u svom poslovanju stavlja naglasak na zadovoljstvo svojih klijenata te im nudi cijeli niz pogodnosti koje se redovito nadograđuju i proširuju. UNIQA svakodnevno nastoji svojim klijentima pružiti najbolje korisničko iskustvo te najbolju podršku visokom razinom kvalitete svojih proizvoda i usluga.

Mobilni procjenitelji
U cilju unaprjeđenja svoje usluge UNIQA kontinuirano pronalazi rješenja kojima se najbolje može prilagoditi potrebama svojih klijenata. Jedno takvo inovativno i učinkovito rješenje pod nazivom „Mobilni procjenitelji“ uvedeno je u obradi šteta na motornim vozilima.

Koristeći prednosti mobilne tehnologije UNIQA je u suradnji s tvrtkom AUDATEX razvila informatički alat koji procjenitelju omogućava brz i siguran pristup potrebnim podacima u realnom vremenu putem tablet mobilnih uređaja. Bez obzira gdje se nalazi, procjenitelj može fotografirati vozilo, odrediti opseg oštećenja, procijeniti troškove potrebne za popravak vozila, dokumentirati potrebno te sve prikupljene informacije jednostavno objediniti.

Pomoću ove funkcionalnosti procjenitelji UNIQE na području cijele Hrvatske učinkovito, brzo i profesionalno obavljaju svoj posao što značajno skraćuje trajanje obrade štete.

Papirologija i nužnost dolaska u ured sada su prošlost jer klijenti UNIQE imaju mogućnost telefonske prijave šteta pozivom na info broj ili mobitelom na broj *200 ili online na www.uniqa.hr te dogovoriti optimalno vrijeme i mjesto procjene vozila.

UNIQA Non-stop
Nitko ih ne želi, ali nezgode se događaju i uz to, ne biraju vrijeme kada će to biti. Stručna pomoć i savjet može značajno ublažiti neugodno iskustvo zbog čega je UNIQA uvela jedinstvenu uslugu na hrvatskom tržištu osiguranja pod nazivamo „UNIQA Non-stop“. To je stalna telefonska služba koja je na raspolaganju klijentima UNIQA osiguranja 24 sata dnevno, 7 dana tjedno.

Pozivom na broj *200 s mobilnog telefona ili na broj 01 6324 200, klijenti UNIQE mogu prijaviti štetu te dobiti neophodne upute i savjete što poduzeti u slučaju štete. Stručnjaci UNIQE evidentirat će štetu i dati informaciju o daljnjem postupanju kako bi zahtjev za naknadu štete bio riješen što jednostavnije i u što kraćem roku.

Korištenjem usluge UNIQA Non-stop klijenti mogu dobiti i potrebne informacije o svojim policama ili saznati detalje o osigurateljnim proizvodima.

Želimo svojim klijentima pružiti vrhunsku uslugu i želimo biti uz njih kada nas trebaju. Uvođenjem usluga „Mobilni procjenitelji“ i „UNIQA Non-stop“ pokazujemo koliko nam je važno ukazano povjerenje naših klijenata i želimo im dati do znanja da u svakom trenutku mogu računati na nas“ istaknula je Saša Krbavac, predsjednica Uprave UNIQA osiguranja.

Visoko kvalitetni standardi poslovanja i vrhunska usluga ove su godine nagrađeni s ICERTIAS Customers' Friend certifikatom koji su UNIQI dodijelili zadovoljni klijenti. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr