USPJEŠNE PODUZETNIČKE PRIČE

Uspješno realizirana iluzija

Foto: Muzej iluzija
Muzej iluzija
Foto: Muzej iluzija
Muzej iluzija
23.03.2016.
u 15:07
Pogledaj originalni članak

Iza svake uspješne poduzetničke priče krije se barem jedna ideja u koju je netko vjerovao toliko da je morala biti realizirana. Vrlo je malo ideja u koje vjeruje veliki broj ljudi, ali zbog dvojice mladih poduzetnika Roka i Tomislava, danas je Zagreb bogatiji za još jedan muzej – Muzej iluzija.

Muzej iluzija svoja je vrata otvorio prije gotovo godinu dana te obogatio Grad Zagreb za jedan sasvim neobičan muzej. Od otvorenja privlači brojne posjetitelje kao i predstavnike domaćih i stranih medija. Roko Živković i Tomislav Pamuković kroz svoju ideju približili su nam svijet iluzija i poljuljali našu svakodnevicu.

U razgovoru s Rokom otkrili smo odakle im ideja i kako su krenuli u ovu uspješnu poduzetničku priču: „Oduvijek sam bio zaljubljenik u National Geographic i brain games koncept, ali s vremenom je ideja o spajanju te strasti s poslom sjedala na svoje mjesto. Mnogo smo istraživali takve teme, mogućnosti i koncepte. Bili smo i u Edinbourgu u Camera Obsecuri te vidjeli kako to kod njih izgleda pa smo i sami odlučili svijet iluzija približiti široj publici.“

Muzej je mjesto na kojem se vaše oči igraju s mozgom. U prvom redu to je edukativno mjesto koje uz zabavu posjetiteljima pruža vizualno i osjetilno iskustvo. Iako im primarnu ciljanu skupinu predstavljaju obitelji s djecom, posjetitelji su osobe svih generacija.

O konceptu muzeja Roko je istaknuo: „Muzej nudi široku paletu zabavno-edukativnog sadržaja u kojem se možete umnožiti, smanjiti, izgubiti osjećaj za gravitaciju i orijentaciju.“

Kako bi svoju ideju realizirali, mladi poduzetnici uložili su svoja financijska sredstva, kredit banke, te  su se prijavili i na sve dostupne natječaje za potporu turizma u Gradu Zagrebu. Na putu prema uspjehu koristili su i usluge savjetovanja Plavog ureda Razvojne agencije Zagreb.

Prostor je svojim idejama upotpunio mladi arhitekt Juraj Kralj, a u ponudi imaju i velik broj pametnih igračaka koje posjetitelji mogu kupiti.

Za sada aktivno i uspješno surađuju s turističkim uredima i zajednicama, a ponudu uskoro planiraju dodatno proširiti i obogatiti. S obzirom na to da je priča sama po sebi zanimljiva, dodatni PR i marketing nije im bio potreban u velikom obujmu. Muzej iluzija vrijedi posjetiti jer je interaktivan, zanimljiv i drugačiji te kao takav izvrsno upotpunjuje turističku ponudu Zagreba.

Pogledajte na vecernji.hr