Manuela Šapro kroz program Žene poduzetnice dobila je kredit HBOR-a od 600.000 kuna koji joj je pomogao u otvaranju centra ljepote i zdravog mršavljenja “Manuela Šapro”.
Pratiti trendove
– Iznimno sam zadovoljna kreditom, odnosno visinom kamate, rokom otplate te počekom od dvije godine i bez njega se ne bih niti mogla upustiti u ovakav projekt – kaže Manuela. Dodala je kako je ovaj centar vrhunac njezine karijere u kojem ima sve uvjete za pružanje i najekskluzivnijih kozmetičkih tretmana, tretmana u tretiranju prekomjerne tjelesne težine, a velika je novost uvođenje tretmana fitoaromaterapije.
U sklopu novog centra otvoren je Sapro Aromaclinic koji se bavi prevencijom raznih tegoba i stanja, ljepotom i zdravljem na potpuno prirodan način koristeći samo najfinije prirodne esencije, hladno prešana biljna ulja, strogo kemotipizirana te certificirana eterična ulja, gline, blata, razne biljne iscrpine u obliku čajeva, tinktura, sipfova, macerata…
Dipl. ing. Manuela Šapro i suprug dr. med. vet. Vlaho Šapro završili su školu za fitoaromaterapeute te je ovakav centar bio logičan slijed njihova poslovanja jer, kako kažu, žele pratiti sve veći svjetski trend holističkog pristupa, tretirajući svaki problem iznutra i izvana te se individualno posvetiti svakom klijentu i problemu.
– Godinama se bavim, među ostalim, problemom prekomjerne tjelesne težine u kojem se rezultati mogu postići isključivo ako mu se pristupa cjelovito (holistički), dakle i iznutra i izvana – kaže Manuela. Tretmane mršavljenja naplaćuju samo ako se postignu dogovoreni rezultati. Upravo ih je takav pristup, kažu, potaknuo da završe školu za fitoaromaterapeuta i to implementiraju u sve tretmane u svom centru.
Manuela smatra da bi poduzetnici i obrtnici trebali biti više stimulirani za stvaranje novih radnih mjesta i ulaganja u nove tehnologije, a da se to sve treba vrednovati kroz manje poreze i namete bilo koje vrste, jer je sadašnja situacija prenapregnuta i ostavlja jako malo prostora za rast i razvoj.
– U svakoj branši, pa tako i u ovoj našoj, osjeti se kriza, ali imam osjećaj da je ovo vrijeme “čistilišta” kad će na tržištu ostati i opstati samo kvaliteta i da jednostavno ovo trenutačno stanje treba izdržati – ističe Manuela.
Stalno usavršavanje
Kaže kako se trenutačno otvaraju brojni saloni i slični centri, ali se isto tako još brže zatvaraju jer se ljudi zanose misleći kako se ovaj posao može dobro raditi bez vrhunske kvalitete, i kad je riječ o vrhunskoj kozmetici, preparatima, sirovinama, zatim vrhunskoj hi-tech tehnologiji, ali i o visokoobrazovanom i educiranom osoblju.
– Zato smatram važnim stalno i novo usavršavanje, cjeloživotno obrazovanje jer bez toga se ne mogu pratiti trendovi niti napredovati u poslu – zaključuje Manuela Šapro.