Promo

Vindija predstavila svoje proizvode na najznačajnijem korejskom sajmu hrane i pića

Foto: PR FOTO
Seoul Food 2015
Foto: PR FOTO
Seoul Food 2015
Foto: PR FOTO
Seoul Food 2015
VL
Autor
PR Članak
15.05.2015.
u 15:48
Nastup na sajmu „Seoul Food 2015“ korak je prema otvaranju tržišta Dalekog istoka
Pogledaj originalni članak

Prehrambena industrija Vindija na najvećem azijskom sajmu hrane i pića „Seoul Food 2015“ pred više od 52.000 posjetitelja od 12. – 15. svibnja predstavila je svoj asortiman cijenjenih i nagrađivanih sireva te paniranih i pečenih proizvoda Cekin i Vindon.

Ovo je prva godina da Vindija nastupa na sajmu koji privlači više od 1.500 izlagača iz preko 50 zemalja. Nastup hrvatskih tvrtki organizirao je Hrvatsko-korejski poslovni klub u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, Veleposlanstvom Republike Koreje u Hrvatskoj i uredom KOTRA-e u Zagrebu.

Kao predstavnici Grupe Vindija na sajmu u Seoulu prisustvovali su direktor nabave Grupe Vindija Alan Mravlinčić, savjetnik generalnog direktora za trgovinu Grupe Vindija Saša Vojnović te Ornella Sabljak, menadžer izvoza Grupe Vindija.

„Ovo je jedinstvena prilika da hrvatska prehrambena industrija zajednički promovira svoje proizvode i svoju zemlju na Dalekom istoku te ćemo je maksimalno iskoristiti kako bismo ostvarili što veći broj kontakata i otvorili neke nove poslovne prilike. Grupa Vindija snažno je orijentirana na izvoz; sa svojim smo asortimanom prisutni na više od 12 stranih tržišta. Osobit uspjeh i najznačajniji rast izvoza bilježe upravo naše linije gotovih i polugotovih proizvoda, koji su zbog toga bili logičan odabir i za predstavljanje azijskom tržištu“, istaknuo je Alan Mravlinčić, direktor nabave Grupe Vindija.

„Za svoje brendove Vindija sireva i Cekin paniranih i pečenih proizvoda već dugi niz godina dobivamo međunarodna priznanja kvalitete koja nam pomažu da utiremo put ka novim tržištima te smo sigurni kako potencijal naših proizvoda može biti prepoznat i na korejskom tržištu“, dodao je.

«Seoul Food 2015» najznačajniji je događaj u Koreji za poslovne subjekte u području uvoza/izvoza hrane i pića koji su aktivni na korejskom tržištu, a sudjelovanje hrvatskih kompanija na sajmu izazvalo je ogroman interes korejske javnosti, što je još jedan veliki iskorak na putu otvaranja korejskog tržišta i promocije Hrvatske i hrvatskih proizvoda na Dalekom istoku. Dodatna potvrda leži u činjenici da je Hrvatsku u 2014. godini posjetilo preko 270.000 Korejanaca te se očekuje da će taj broj dosegnuti gotovo 400.000 korejskih gostiju u 2015. godini. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr