Promo

Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Foto: PR FOTO
Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju
VL
Autor
PR Članak
04.12.2015.
u 10:39
Pogledaj originalni članak

Ovogodišnja Vipnetova „Vipme Back2School uz 3 000 MB“ kampanja provedena u razdoblju od kolovoza do rujna, pogodila je upravo ono što mlađi korisnici vole tj. pričala je njihovim jezikom - jezikom emoticona - jer mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka.

Upravo zato je Vipnet na Konferenciji medijskih trendova Sempl u Portorožu osvojio nagradu Golden Sempler u kategoriji „Najbolja ciljana kampanja“. Ova iznimno važna nagrada potvrđuje da je Vipnet uspio kreirati ponudu i komunikaciju koja je u potpunosti prilagođena mlađim korisnicima. Nagradu je na Konferenciji trendova preuzeo Vipnetov tim za marketinške komunikacije predvođen direktorom Branda i Odjela marketinških komunikacija Stefanom Schindeleom.

Vipme Back2School

Kampanja je trajala mjesec dana, a počela s videom koji poziva mlade da sudjeluju u nagradnoj igri kako bi osvojili novi smartphone ili cool rokovnik prije povratka u školske klupe. Koristeći Snapchat i Instagram zadatak je bio odgonetnuti poruku napisanu uz pomoć emoticona. Zagonetka je bila objavljena na Instagramu, a naputke za rješavanje sudionici su dobivali preko Snapchata. Cijela kampanja bila je popraćena i preko drugih društvenih mreža te putem plakata u „stvarnom svijetu“.

Ovo je prva kampanja na Snapchatu u Hrvatskoj, a u četiri tjedna rezultirala je s 1 433 pregleda na Snapchatu te je dosegnula 10.796 korisnika na Instagramu te postigla 60 335 impresija, 2 587 likeova na Instagramu, 1 330 komentara i 518 objava.

Pogledajte na vecernji.hr