NAPREDAK I RAZVOJ

Vollo - sustav za kupnju karata u pametnim govornicama

Vollo - sustav za kupnju karata u pametnim govornicama
18.08.2017.
u 06:00
Startuo se širi u regiji, a otvorili su i predstavništvo u BiH
Pogledaj originalni članak

Mladi entuzijastični tim koji stoji iza aplikacije Vollo, servisa za online kupnju autobusnih karata, razvija se i napreduje. Početkom tjedna otvorili su predstavništvo u susjednoj Bosni i Hercegovini kako bi što jednostavnije, sigurnije i učinkovitije spojili svoje poslovanje.

A u planu im je i osnivanje još novih predstavništava.
– Cilj nam je integracija svih vrsta prijevoza. S tim u vezi, Vollo od početka ljeta nudi korisne informacije te vozne redove za željeznički i trajektni promet. Nažalost, mogućnost online kupnje preko Volloa za te oblike prijevoza još nije dostupna, no naš tim marljivo radi na tome da se to promijeni – objašnjava Marko Jukić, suosnivač Volloa.

Zanimljivo je spomenuti da su putem servisa Vollo, koji povezuje više od 20 zemalja, karte do sada kupovali ljudi iz ukupno 92 zemlje svijeta.

Pilot-projekt s Vendotelom

Vollo je usto izgradio sustav koji je implementiran u deset pametnih govornica na deset lokacija u Zadru. Radi se o pilot-projektu koji su realizirali s Vendotelom i vjeruju da će uskoro zaživjeti u cijelom sustavu pametnih telefonskih govornica.

– Naša suradnja s HT-om tek je početak razvoja smart city revolucije, a posve smo sigurni da će u budućnosti doživjeti i drugi gradovi u RH te da će ovakvi uređaji biti dostupni na frekventnim mjestima kako bi građanima i turistima u svakome trenutku maksimalno olakšali pristup informacijama – objašnjava Marko Jukić. Naglašava kako teže digitalizaciji transporta što podrazumijeva efikasnije prijevozne operacije i konkurentnije cijene.

Digitalizacija je neminovna, a kroz hibridnu prodaju približavaju se korisnicima.
Da Vollo misli ozbiljno kada govori o pokretanju revolucije tzv. pametnih gradova, potvrđuje podatak da ga je u top 10 smart city i mobility startupa izabrala FIA, Međunarodna automobilska federacija. Nakon zavidnog plasmana, tim Vollo otputovao je u Berlin gdje se susreo s DLV-om i FIA-om, vodećim stručnjacima i investitorima iz područja razvoja transportne infrastrukture i izgradnje tzv. pametnih gradova.

Brza pretraga i kupnja

Vollo je internetski servis za pretragu, usporedbu i kupnju autobusnih karata.

Trenutačno su im jedina konkurencija autobusni kolodvori od kojih su, tvrde, povoljniji. 
Žele, kažu, postati lideri u prodaji karata svih prijevoznika u Hrvatskoj, središnjoj i istočnoj Europi, ali i šire. Za sada, tvrde, pokrivaju 90 posto autobusnih prijevoznika u Hrvatskoj. A dostupno je više od dva milijuna kombinacija putovanja, odnosno karata za vezane autobusne rute. Imaju, pri tom i 100 ugovora s prijevoznicima iz 20 zemalja.

Postupak kupnje na Vollou je jednostavan. Na stranici ili putem aplikacije izaberete destinaciju, datum putovanja te želite li jednosmjernu ili povratnu kartu. Nakon toga na možete birati između nekoliko prijevoznika koji voze na zadanoj relaciji, a na vama je da prema ponuđenim informacijama izaberete najboljeg za sebe.

Kada plati, kupac e-mailom dobije kartu, koja se može isprintati i pokazati vozaču.

Neki od prijevoznika već sada nude i mogućnost skeniranja koda karte izravno s mobitela. No fizički, odnosno papirnati dokument još je preferirani način dokazivanja kod hrvatskih prijevoznika. Dodatno, na Vollovoj web-stranici i aplikaciji putniku se nudi uvid u informacije o kvaliteti usluge prijevoznika. Tako putnik može provjeriti ima li autobus klimu, internet, TV, naplaćuje li prtljagu...

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.