Hrvatski turistički kongres

Wolfgang Pagl: Zadovoljni smo stopama rasta hrvatskih klijenata

Foto: Expedia
Wolfgang Pagl: Zadovoljni smo stopama rasta hrvatskih klijenata
10.04.2015.
u 11:15
Wolfgang Pagl, direktor Expedije zadužen za tržište istočne Europe, Austrije i Švicarske, bit će jedan od sudionika panel diskusije "Turizam 2.0 - upravljanje doživljajem" koja će se održati tijekom Hrvatskog turističkog kongresa.
Pogledaj originalni članak

Wolfgang Pagl, direktor Expedije zadužen za tržište istočne Europe, Austrije i Švicarske, bit će jedan od sudionika panel diskusije "Turizam 2.0 - upravljanje doživljajem" koja će se održati tijekom Hrvatskog turističkog kongresa, konferencije u organizaciji Poslovnog dnevnika, zakazane za 28. travnja u zagrebačkoj dvorani Lisinski.

Expedia je popularna web stranica na tržištu putovanja i u svojoj bazi ima golemu količinu partnera- avio kompanija, hotela, rent a car agencija, kruzing kompanija...

Expedia nudi niz proizvoda vezanih uz turizam, gdje ostvarujete najviše prihoda?
Uz sve ostalo što nudimo, naša glavna linija poslovanja su ipak hoteli. Naš tržišni udjel stalno raste i Expedia trenutno čini oko pet posto ukupnih prihoda u svjetskom biznisu s putovanjima, uključivši i online i offline.

Koje su promjene u svjetskim turističkim trendovima? Da li je kruzing turizam i dalje u porastu?
Primjećujemo jak trend rezervacija putem mobilnih uređaja. Pritom imamo na umu i tablete i smartphone, vidimo snažan rast klijenata koji pomoći tih uređaja kupuju svoja putovanja. Stalno ulažemo u poboljšanje aplikacija za naše brandove i razvoj korisničkog iskustva preko tih uređaja. Što se tiče kruzera, mi u tom području djelujemo putem ExpedijeCruiseShip centara i taj se brand se dobro razvija.

Koja je glavna prednost Expedije u odnosu na konkurenciju?
Naša glavna prednost je sveobuhvatna ponuda, a potom i konkurentne cijene koje smo u mogućnosti ponuditi. Naš market management tim u stalnom je kontaktu s našim partnerskim hotelima kako bi im pomogli u maksimiziranju poslovanja i kako bi osigurali konkurentne cijene za naše klijente. Kroz našu višestruku brand strategiju u mogućnosti smo ponuditi svakom klijentu pravu web stranicu za rezerviranje putovanja. Bez obzira na to trebaju li hotel ili žele rezervirati cijeli izlet s hotelom, letom, najmom automobila i vođenom turom.

Koliko je svjetska ekonomska kriza utjecala na poslovanje Expedije?
Naša je prednost što imamo globalnu skupinu brandova i raspoređeni smo u razna područja turizma, tako da nas kriza nije mogla zaustaviti. Važno je što stalno osluškujemo trendove među kupcima i tome prilagođavamo svoju strategiju i fokus. Dobar primjer je slabost ruskog rublja: zbog toga manje ruskih turista ide u Europu i SAD-u, no oni sada više putuju unutar Rusije ili pak prema zemljama koje su cjenovno konkurentnije, kao što su Tajland ili Bugarska. Ljudi uvijek imaju želju putovati, pitanje je jedino što u nekom trenutku odgovara njihovim potrebama.

Većina posjetitelja Expedijine web stranice su Amerikanci- imate li neke planove za povećanje broja posjetitelja iz drugih zemalja? Koliko klijenata imate u Hrvatskoj?
Expedia ima puno različitih web stranice u raznim zemljama širom svijeta. Zemlje odakle dolaze naši klijentu jako variraju, ovisno o odredištu. Naša partnerski hoteli imaju uvid u naše statistike i one su im vrlo korisne u planiranju strategije za nadolazeću sezonu. U Hrvatskoj djelujemo kroz naš brand Hotels.com i zadovoljni smo stopama rasta hrvatskih klijenata.

Kao Expedijin direktor zadužen za Istočnu Europu, što znate o stanju u hrvatskom turizmu, što bi trebalo promijeniti?
Ja sam osobno veliki fan Hrvatske kao destinacije za odmor. Bio sam već puno puta u raznim dijelovima vaše zemlje, a doći ću i ove godine sa svojom obitelji. Cijenim činjenicu da Hrvatska nastavlja s naglaskom na kvaliteti, a ne kvantiteti i da čuva ljepotu svog krajolika i obale. Što se tiče poboljšanja, mislim da cijela hrvatska turistička zajednica, što znači hoteli, zrakoplovne kompanije i turistički uredi, moraju prisnije surađivati kako bi u potpunosti iskoristili sezonu. Dobar primjer je Dubrovnik, gdje je teško naći let u listopadu, pa čak i u studenome. Bio sam u tom gradu lanu u studenome, kad se još uvijek uživalo u suncu i temperaturi od 15 stupnjeva. Kao turist, bio sam sretan što je grad prazan, no siguran sam da bi vlasnici lokalnih hotela i restorana bili zahvalni za proširenu sezonu.

Pridružite nam se na Hrvatskom turističkom kongresu, stručnoj konferenciji koja se u organizaciji Poslovnog dnevnika održava 28. travnja 2015. u Maloj dvorani KD Vatroslav Lisinski. Program konferencije možete preuzeti OVDJE. Prijavite se OVDJE.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.