Intervju

Za 'prime' lokacije u Areni postoji lista čekanja top brendova

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Za 'prime' lokacije u Areni postoji lista čekanja top brendova
28.12.2015.
u 12:50
Prema istraživanju GfK, kupci u Arena centru borave najduže – u prosjeku sat i pol, a više od 85 posto ih obavi kupnju
Pogledaj originalni članak

Zagrebački Arena centar obilježava pet godina rada tijekom kojih je izrastao u vodeći trgovački centar na zagrebačkom tržištu. Potrošnja je u odnosu na lani porasla osam posto, broj posjetitelja pet posto, kaže predsjednik uprave Arena centra Tomislav Dekalić koji očekuje još bolje rezultate do kraja adventskog razdoblja.

S kakvim ste rezultatima dočekali petu godišnjicu?

U ovih pet godina centrom je prošlo gotovo 50 milijuna posjetitelja i moram reći da su trendovi posjećenosti, ali i pokazatelji rada centra čak iznad naših očekivanja. Porast potrošnje osjeća se i u rastu broja posjetitelja i u rastu  potrošnje u trgovinama. Ove godine očekujemo devet milijuna posjetitelja,  što je oko pet posto više nego lani. Prometi nam kontinuirano rastu: od početka godine do kraja studenog zabilježili smo rast potrošnje od osam posto po posjetitelju. Očekujemo odlične brojke i u adventskom razdoblju za koje, u usporedbi s prošlom godinom, velikim dijelom zahvaljujući i novim brandovima koji su došli u zadnjih godinu dana, Arena Centar bilježi sveukupni rast prometa trgovaca od 14 posto.

Osim dobre pozicije, koliko je bitno i osmisliti poslovanje?

Naravno da je to vrlo važno. Napomenuo bih da je za sastavljanje dobrog poslovnog plana i strategije izrazito važno imati i kvalitetan i stručan tim. Svaka poslovna strategija, pa tako i naša, mora se temeljiti na istraživanju tržišta, osluškivanju želja i potreba kupaca i naših partnera. Uvijek se trudimo i biti inovativni.

Koliko trgovina imate? 

Imamo više od 200 trgovina.

Jesu li učestale promjene zakupaca; izlazak jednog i dolazak drugoga?

U jedan do dva posto slučajeva to je normalan proces u svakom trgovačkom centru. Nedavno smo vrlo uspješno prošli kroz razdoblje obnove ugovora. Velikom broju zakupaca istjecali su ugovori za prvo petogodišnje razdoblje i mogu reći da se gotovo 100 posto partnera odlučilo nastaviti suradnju s nama. Trenutačno je popunjenost Arena centra 95 posto kapaciteta, što je izrazito visok postotak. Cilj je biti na 100 posto iznajmljenosti, ali u realnosti se to gotovo nikad ne događa ili to razdoblje traje vrlo kratko. Za “prime” lokacije u centru postoji lista čekanja te vrlo velik interes vrhunskih međunarodnih brendova.

I istraživanja pokazuju vašu uspješnost...

Istraživanje GfK Centra za istraživanje tržišta potvrdilo je Arena centar kao vodeći šoping-centar na zagrebačkom tržištu četvrtu godinu zaredom, a zadovoljstvo kupaca u stalnom je porastu; ocijenjeni smo ocjenom osam na skali do deset. Vodeći smo i u ponudi brendova, usluga i zabave. Prema istom istraživanju, kupci u Arena centru borave najdulje – u prosjeku sat i pol, a više od 85 posto ih obavi kupnju. Prepoznat je kao centar s najvećom i najkvalitetnijom ponudom modnih brendova.

Koliko kino pomaže posjećenosti?

Ponuda zabave ima vrlo važnu ulogu. Naš partner CineStar nudi posjetiteljima najbolje, najnaprednije i najkvalitetnije kino u regiji i to ulazi u top pet razloga zašto posjetitelji dolaze u centar. Jedini u Hrvatskoj nudimo sve najnaprednije kinoformate na jednom mjestu, kao što su IMAX, Goldclass i 4DX.

Kakva su očekivanja u vrijeme praznika?

Prema dosadašnjim ovogodišnjim pokazateljima, očekujemo vrlo kvalitetnu adventsku sezonu. Prošlogodišnja adventska kampanja bila je pet posto uspješnija po prometima i posjećenosti centra od one u 2013. godini. Vjerujem da ćemo ove godine rasti čak znatno više u odnosu na prošlu godinu. Prema dosadašnjim pokazateljima, priželjkujemo porast potrošnje u tom razdoblju vrlo blizu dvoznamenkastog broja ili čak veći u odnosu na prošlu godinu.

>> Sveti Nikola razveselio najmlađe u Arena Centru!

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.