Turistička manifestacija

Zagrebački advent najbolji je u Europi

Foto: Žarko Bašić/PIXSELL
Zagrebački advent
Foto: Žarko Bašić/Pixsell
advent zrinjevac
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
advent
Foto: Borna Filić/PIXSELL
advent
09.10.2016.
u 12:11
Advent u Zagrebu u prosincu su posjetila 68.973 turista, portal European Best Destination proglasio ga je najboljim.
Pogledaj originalni članak

Između svih drugih, striktno gospodarskih događaja, neki su članovi žirija za izbor Događaja godine istaknuli turističku manifestaciju Advent u Zagrebu.  Martina Bienenfeld, direktorica TZ Zagreba, uspjela je od te manifestacije stvoriti spektakl koji u Zagreb privlači i ljude iz drugih gradova, a pomogli su i povoljni vremenski uvjeti.

Prema podatcima zagrebačke Turističke zajednice, u prosincu 2015. broj noćenja bio je 20 posto viši nego prethodne godine, a zabilježeno je i 22 posto više dolazaka, pa je Zagreb ukupno posjetilo 68.973 turista , najviše Talijana. Najveći rast, od 38 posto u dolascima te 45 posto u noćenjima, zabilježili su domaći gosti. U odnosu na 2013., ostvaren je porast od preko 50 posto u dolascima i noćenjima. Samo u prosincu (manifestacija se proteže i na dio siječnja) od turista je Zagreb uprihodio više od 15 milijuna eura, a do te se svote došlo množenjem broja od 123.140 turista s prosječnih 123 eura dnevne turističke potrošnje.

Mnogi su prepoznali kvalitetu tog događaja, pa je nezavisni portal European Best Destination, i to u konkurenciji dvadeset gradova među kojima su destinacije već dobro poznate po božićnim sajmovima i atmosferi u blagdansko vrijeme, upravo Advent u Zagrebu proglasio najboljim u Europi. Zagreb je dobio točno 29.901 od ukupno 101.703 glasa i pretekao je čuveni advent u Beč, čiji božićni sajam korijene vuče još iz 13. stoljeća. Sve donedavna, nemali broj Zagrepčana odlazio je u glavni grad Austrije kako bi uživali u adventskoj atmosferi. Po ocjenama European Best Destination, Beč se sada našao tek na 11. mjestu.

Advent u Zagrebu tako je dobio titulu najboljeg za 2016. godinu, tijekom koje se smio koristiti logom ove nagrade, a portal je dijelio vijesti, fotografije i videa Turističke zajednice grada Zagreba. Na tom je portalu registrirano više od 2,5 milijuna putnika, a samo na društvenim mrežama imaju više od 70.000 pratitelja."Ovo je nagrada za godine truda i rada. Nastojimo stalno biti prisutni na turističkim sajmovima, snimili smo i novi promotivni film, a upravo zbog ovog će postignuća Advent u Zagrebu, zajamčeno, biti još bolji", najavila je Martina Bienenfeld. 

Pogledajte na vecernji.hr