Zagrebački Sajam sporta i nautike otvara vrata unatoč recesiji

Foto: arhiva VL
Zagrebački Sajam sporta i nautike otvara vrata unatoč recesiji
22.02.2010.
u 11:57
Sve mogućnosti koje nautika pruža u recesijskim uvjetima pokazat će 402 izlagača u pet paviljona na Sajmu sporta i nautike koji će trajati pet dana.
Pogledaj originalni članak

Unatoč otkazivanju 30 posto izlagača pod pritiskom lošeg poslovanja koji su prošle godine pohodili Zagreb, ovogodišnji Sajam sporta i nautike Zagrebačkog velesajma ipak će otvoriti svoja vrata u srijedu (trajat će od 24. do 28. veljače), uz čak četiri domaće te dvije inozemne premijere plovila.

Malo smo manji od lanjskog sajma, borimo se s recesijom, a nautičari su se morali boriti s trošarinama, ali ipak imamo sajam, optimističan je bio na današnjoj konferenciji za novinare Zoran Urušić, voditelj Sajma sporta i nautike.

Dodao je kako je Hrvatska mala zemlja za tako veliki broj nautičkih sajmova, koji se osim u Zagrebu, prvom na kalendaru predstavljanja plovila i prateće opreme, održavaju i u Splitu, Šibeniku, Biogradu, Rijeci, a najavljena je slična manifestacija u Puli na jesen.

Organizatori sajma izrazili su zadovoljstvo što će ugostiti brojne domaće proizvođače plovila, ne samo s obzirom na tešku aktualnu situaciju u hrvatskom gospodarstvu, već i u poslovanju Zagrebačkog velesajma.

Velesajam loše stoji, ali nadamo se boljim danima

- Od početka godine imali smo dva vrlo negativna događaja - otkazivanje sajma Zagreb auto showa te nedavni požar u 12. paviljonu. No vjerujem da ćemo i u ovim lošim uvjetima pronaći pozitivno rješenje svoje situacije - uvjeravala je Vesna Cvitanović, direktorica Sektora za sajmove.

Osvrnula se i na nedavni požar koji je zatvorio 12. paviljon, u kojem su poslovale tvrtke za prodaju namještaja, najavljujući kako će se svim najmoprimcima pronaći alternativni prostor za rad.

- Paviljon je bio osiguran, no još traje očevid, utvrđivanje materijalne štete i razloga izbijanja vatrene stihije - otkrila je Cvitanović ističući kako će o daljnjoj sudbini paviljona odlučivati Zagrebački holding.

- Ili će se ići u sanaciju, što će se dogoditi vrlo brzo, ili u cjelovitu rekonstrukciju, što zahtijeva znatno više posla, vremena ali i novca - ocijenila je direktorica Sektora za sajmove.

 

FINSKI MINISTAR ZABRINUT

'Rusija neće stati ni nakon Ukrajine': Stiglo upozorenje za zemlje NATO-a, opasnost prijeti i od ovih saveznika

Predstavljajući pregled vojske nordijske zemlje, Hakkanen je rekao da smatra dugoročnim rizikom suradnju Rusije sa Sjevernom Korejom, Iranom i Kinom. "Rusija će, zajedno sa svojim saveznicima, ostati opasan akter u Europi čak i nakon rata u Ukrajini i ne možemo isključiti mogućnost da će (oni) prijetiti europskim zemljama upotrebom vojne sile", rekao je Hakkanen.

BEZ DLAKE NA JEZIKU O AFERAMA

Pavle Kalinić o Jelaviću, Kekin i pljački Hrvatske: Zagreb se raspada, tim putem ide i Europa

- Empire State Building u New Yorku je napravljen u godinu dana, a Zagreb ne može most obnoviti za tri godine. Kada treba biti član civilne zaštite, onda to nikome vjera ne dozvoljava, isti kao kada su dolazili pozivi iz ZNG-a, kad je počeo rat, a onda su mame i tate uzele telefon. Pa su malo nazvali, pa je bilo anemije i puno onih koji su baš u tom trenutku otišli u diplomaciju. I Vukovar je najgora stvar, grad heroj, iako smo ga izgubili, ali u prvom redu stoje dezerteri iz 91, a iza njih stoje branitelj,, rekao je Kalinić.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

OB
-obrisani-
12:07 22.02.2010.

A kad će ministar Šuker odgovarati za štetu koju je napravio uvođenjem trošarina???

SI
simba01
12:51 22.02.2010.

bilo bi super kad bi u tekstu bio i datum održavanja sajma,recimo,nije bitno ali bi dobro došao

EB
El-Bojko
13:01 22.02.2010.

D - ne laprdaj, i nema potrebe za velikim slovima, posebno kad se pišu p.zdarija. Nemaju svi love da kupuju pouzdane marke audi ili BMW, osim toga samo b.dala bi kupila auto preko interenta, a da nije barem ga uživo pogledala, ušla, vidila kvalitetu izrade, i na kraju krajeva obavila probnu vožnju. Ti si takva b.dala, mi ostali nismo, i nama na jednom mjestu više auta odgovra, radi izravne usporedbe, ako izuzmemo čistu \"ljubav\" prema autima, a i prilike vidit, ili sjest u nešto što nikad nečeš moć vozit.