PROMO

Željana Pirić – poduzetnica čiji bi projekt mogao promijeniti uobičajen način kupovine

Grupolovac
Grupolovac
Grupolovac
19.02.2019.
u 09:25
Od ideje do realizacije u tri mjeseca
Pogledaj originalni članak

Željana Pirić, direktorica portala Grupolovac podijelila je s nama svoj poslovni put, od ideje do realizacije projekta koji mijenja domaće tržište. U rujnu prošle godine, Željana Pirić pokrenula je portal koji bi mogao promijeniti način online kupovine.

Riječ je o novom portalu na hrvatskom tržištu koji okuplja potencijalne kupce nekog proizvoda ili usluge veće kapitalne vrijednosti, te im jamči pet puta veću uštedu od cijene prijave na oglas, ili u suprotnom vraća novac. Iza ovog projekta stoje vlasnica Željana i njen suprug Karlo Pirić koji se bavi održavanjem portala.

„Vizija je bila stvoriti mjesto na kojemu će se okupljati ljudi koji žele uštedjeti novac i vrijeme pri kupnji usluga i proizvoda veće kapitalne vrijednosti. Kako bismo osigurali kvalitetu portala i fokusirali se na ostvarivanje grupnih popusta za proizvode poput automobila, stanova, zemljišta ili laptopa postavili smo minimalnu novčanu vrijednost proizvoda od 5.000 kuna.“

Portal funkcionira tako što korisnici samostalno definiraju proizvod ili uslugu koju žele kupiti čime istovremeno daju nalog Grupolovcu da kontaktira relevantne tvrtke koje mogu ponuditi najbolji popust. Aktivni oglasi bit će isključivo oni čija je cijena viša od minimalnih 5.000 kuna.

Grupolovac
Kako se stvorila ideja za kreiranjem portala, objašnjava vlasnica portala Željana Pirić.

„Ideja se razvila promatranjem okoline u kojoj se nalazimo. S balkona smo svakodnevno imali pogled na velik broj obitelji zainteresiranih za kupnju stana u novoizgrađenoj zgradi u susjedstvu i nismo se mogli ne zapitati što bi bilo kada bi se te obitelji okupile i zatražile grupni popust. Ključ ostvarivanja popusta leži u brzoj, odlučnoj i zajedničkoj kupnji, a s Grupolovcem je to moguće.“

Željana Pirić naglašava da je dodatna motivacija za pokretanjem projekta bila činjenica da na hrvatskom tržištu ne postoji ništa slično. Od ideje do realizacije prvog Željaninog poduzetničkog pothvata prošlo je samo tri mjeseca. S obzirom na to da je još uvijek na početku svog poslovnog puta, iskustvo s realizacijom projekta na domaćem tržištu opisuje kao nimalo jednostavan put s obzirom na potrebnu količinu administracije.

“Proces otvaranja tvrtke kod nas je jako kompliciran, ima puno nelogičnosti i dugo traje. S druge strane, sredstva od 55.000 kuna koja smo povukli kroz mjeru samozapošljavanja su dobrodošla i djelovala su kao početan impuls za pokretanje projekta. Nadamo se da ćemo sad, nakon što smo prošli administrativnu fazu podizanja tvrtke, puno više vremena moći ulagati u podizanje kvalitete portala. Trenutno smo u fazi približavanja portala krajnjim korisnicima putem marketinških aktivnosti, te s nestrpljenjem očekujemo veliki broj korisnika koji će putem portala ostarivati popuste na željene proizvode ili usluge.”

Grupolovac
Put do uspjeha nije nimalo lak, ali Željana i njen suprug vjeruju u potencijal Grupolovca koji bi, po svemu sudeći, mogao promijeniti kompletan način online kupovine na hrvatskom tržištu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr