Željko Tonklin, predsjednik uprave Danice

07.02.2009.
u 12:18
Pogledaj originalni članak

Je li imenovanje Željka Tonklina na čelno mjesto Danice vezano za šire razloge od kadrovskog restrukturiranja u Podravci predmet je raznih nagađanja u zadnje vrijeme, no činjenica je da je Podravka kadrovsko restukturiranje počela još prošle godine nakon imenovanja nove uprave. A postavljanjem Tonklina na mjesto predsjednika uprave Danice preuzela je osobu iz svojih redova, s obzirom na to da Tonklin dolazi s mjesta direktora Podravke Poljska, te da uz međunarodno iskustvo ima već i dulji karijerni staž unutar Podravke.

I sam Tonklin tvrdi da je njegova smjena isljučivo vezana za kadrovsko restrukturiranje započeto u drugoj polovici prošle godine.

– Iako tada to nije bilo uzrokovano promijenjenim tržišnim okolnostima jer globalnu krizu gotovo nitko nije ni spominjao, smatram da su upravo mjere racionalizacije poslovanja koje su tada započete, a taj proces svakako još uvijek nije završen, najbolji odgovor Podravke na krizu. Naravno da cijelo vrijeme moramo i te kako budno promatrati što se događa u našem okružju, a na sve moguće promjene hitno reagirati – kaže Tonklin dodajući da su ciljevi za ovu godinu zacrtani i neka rješenja definirana, a neka da će tek ponuditi tim na čijem je čelu.

– Potpuno je jasno da je pred nama godina velikih izazova i teških iskušenja, ali barem kada je Podravka u pitanju, siguran sam da niti jedan njezin menadžer već na početku godine u koju smo zakoračili ne razmišlja o tome kako smanjiti gubitke, već kako povećati profit – kaže Tonklin.

Kaže da kriza nameće potrebu da se još snažnije nego do sada upuste u borbu za naklonost potrošača.

– Najboljim rješenjem za dobro poslovanje u krizi smatram ono koje osigurava jačanje tržišne pozicije, uz istovremeni profitabilni rast kompanije. Vjerujem da je to želja svakog menadžera iako često teško ostvariva. Jedan od načina kako mi to želimo postići jest još veća dostupnost upravo onakvih naših proizvoda kakve potrošači trebaju, te smanjenje svih troškova koji nisu povezani s tim ciljem.

Tonklin u međunarodnom iskustvu stečenom na poljskom i slovačkom tržištu izdvaja uspješnu suradnju sa svim vodećim europskim trgovačkim lancima i poznavanje njihovih sistema rada od kojih su neki već prisutni, a neki se tek pripremaju za dolazak hrvatsko tržište.

– Smatram da uz lokalno iskustvo, internacionalno iskustvo svakom menadžeru pomaže u boljem prepoznavanju stvarnih potreba tržišta i načina kako te potrebe zadovoljiti – zaključuje Tonklin.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr