JCI Zagreb

Ženski principi poslovanja: mit ili novi trend koji unosi promjene u tradicionalno poslovno okruženje?

Foto: Promo
Ženski principi poslovanja
Foto: Promo
Ženski principi poslovanja
Foto: Promo
Ženski principi poslovanja
Foto: Promo
Ženski principi poslovanja
Foto: Promo
Ženski principi poslovanja
Foto: Promo
Ženski principi poslovanja
Foto: Promo
Ženski principi poslovanja
Foto: Promo
Ženski principi poslovanja
Foto: Promo
Ženski principi poslovanja
03.11.2017.
u 15:31
Sudionici panela Ženski principi poslovanja, održanog u organizaciji Međunarodne komore mladih JCI Zagreb, prisutnima su pokušali dati odgovore na pitanja razlikuju li se muškarci i žene u načinu razmišljanja i donošenja odluka
Pogledaj originalni članak

Unatrag posljednjih desetak godina u svijetu se sve više govori o korjenitim promjenama poslovnih vrijednosti kao i o promjeni ukupne poslovne paradigme u kojoj se otvara pitanje upravlja li se svijetom i poslom na pravi način i postoji li možda neki drugačiji pristup? Suvremene i moderne organizacije sve se više oslanjaju na timski rad pri čemu jedan od presudnih faktora za uspjeh na tržištu postaje 'ženski stil' komuniciranja, suradnje i vođenja. Istraživanja pokazuju kako tvrtke koje na upravljačkim funkcijama imaju veći broj žena ili ujednačen omjer muškaraca i žena postižu bolje rezultate i brži rast, iz čega je evidentno kako žene donose jedan sasvim novi pogled i način razmišljanja u poslovni svijet na kakav smo navikli.

Sudionici panela Ženski principi poslovanja, održanog u organizaciji Međunarodne komore mladih JCI Zagreb, prisutnima su pokušali dati odgovore na pitanja razlikuju li se muškarci i žene u načinu razmišljanja i donošenja odluka, može li se posao voditi koristeći intuiciju, suosjećanje i uključivost te jesmo li na pragu evolucije u poslovnome okruženju koju predvode žene?

 „Društveni okvir u kojem žene danas djeluju u Hrvatskoj ne omogućuje im ostvarivanje svih njihovih potencijala. Važno je naglasiti da su žene uspješnije u školi i na fakultetu te da ih je puno više sa statusom doktorica znanosti od muškaraca. Sve to, usprkos negativnim društvenim kretanjima usmjerenim protiv prava žena i protiv rodne ravnopravnosti, daje nadu da bi uskoro moglo doći vrijeme kada će svi ljudi bez obzira na spol ili bilo koju drugu karakteristiku biti u prilici ostvariti ono najbolje što mogu, znaju i umiju.“, naglasio je psiholog Boris Jokić.

Utjecaj žena na tržištu rada postupno raste dok su brojna iskustva pokazala kako su žene često bolje u motiviranju odraslih osoba za osobni i profesionalni razvoj, te dugoročnije planiranje, što naravno potiče i razvoj cijelokupnog radnog kolektiva. To je samo jedan od razloga zbog kojeg je najbolje raditi u šarolikim timovima u kojima je optimalan omjer kvaliteta i talenata koje sa sobom nose muški i ženski spol jer ravnopravna zastupljenost, u konačnici, kako su nam i brojna istraživanja pokazala, pozitivno utječe na profitabilnost poslovanja, istaknula je Mihaela Smadilo, voditeljica ljudskih resursa u tvrtki Oradian. „Zalažem se za ravnotežu i balans znanja, kvaliteta i inovativnosti i drago mi je da u Hrvatskoj već danas postoje tvrtke koje su osvijestile činjenicu kako podjednaka uključenost muške i ženske energije u organizaciji daje najbolje rezultate. Ljepota je u balansu i inkluziji.“, zaključila je Hajdi Ćenan, izvršna direktorica digitalne marketinške agencije DRAP.

Panelisti su se složili kako se maksimalna učinkovitost u poslovnom okruženju postiže zajedničkom sinergijom muškaraca i žena te da bi se razlike između njih trebale doživljavati kao bogatstvo. Zaključili su kako svakako treba poraditi na osvještavanju ženskih vrijednosti u pristupu poslu te da promjena paradigme i napuštanje staroga sustava donose jedan sasvim novi trend u poslovanje koji će tek doživjeti svoju punu afirmaciju u nadolazećim godinama.

Adris grupa

Rast svih ključnih pokazatelja poslovanja, sve tvrtke uspješne

Maistra je ostvarila deset posto više noćenja gostiju, što je dovelo do rasta poslovnih prihoda od 12 posto. Dobit prije amortizacije, kamata i poreza iznosi 463 milijuna kuna i 12 posto je veća od prošlogodišnje. Dobit prije kamata i poreza rasla je 12 posto i iznosi 351 milijun kuna. Ostvarena neto dobit od 301 milijun kuna veća je za 14 posto.* Cromaris je u prvih devet mjeseci 2017. godine ostvario prodaju od 5.619 tona, što je za četiri posto više. Tri četvrtine prihoda od prodaje Cromaris ostvaruje na inozemnim tržištima. * CO grupa ostvarila dobit prije poreza u iznosu od 275 milijuna kuna, što predstavlja rast od 18 posto. Neto dobit iznosi 219 milijuna kuna ili 17 posto više

Pogledajte na vecernji.hr