CROMA 2006

Zoran Bogdanović: Naša vizija - izvrsnost u svemu

Foto: import
Zoran Bogdanović: Naša vizija - izvrsnost u svemu
28.11.2006.
u 15:10
Pogledaj originalni članak

Zoran Bogdanović, koji je na čelu predsjednika Uprave Coca-Cole Beverages Hrvatska već više od dvije godine, kaže kako je titula mladog menadžera godine došla neočekivano, ali je, svakako lijepo iznenađenje.

Teško mi je sa sigurnošću zaključiti što je presudilo da baš jadobijem nagradu.

Najradije bih se odlučio za pretpostavku da je prevagnula odlučnost u reorganizaciji tvrtke što je provedena na društveno odgovoran način, činjenica da smo predani i usredotočeni na razvoj ljudi. To se, uostalom, stalno potvrđuje internim promocijama što su rezultat razvijenog sustava razvoja i nasljeđivanja funkcija koje provodimo dosljedno i s disciplinom - priča Bogdanović.

Odlike uspješnog menadžera za njega su odlučnost, profesionalnost i neupitan integritet te otvorenost, pristupačnost, emocionalna inteligencija koja je sve viši odlučujući faktor u rješavanju mnogih kompleksnih životno-poslovnih situacija. Bitno je također da menadžer prepoznaje buduće trendove te u skladu s time neprestano prilagođava organizaciju. Konačno, i za njega vjerojatno najbitnije, istinska je predanost ljudima, ističe mladi menadžer.

Coca-Cola je još uvijek tržišni lider u Hrvatskoj, pa ni stalni rast trgovačkih lanaca tvrtka ne dočekuje nespremna. Taj je trend, naime, bilo lako predvidjeti iz iskustava mnogih drugih zemalja te ih, tvrdi Bogdanović, veseli kvalitetna suradnja i stalno poboljšanje poslovanja s gotovo svim trgovačkim lancima.

- Iako je trgovačkih lanaca sve više, mi svoje prihode ostvarujemo iz različitih kanala prodaje od kojih su veliki trgovački lanci samo jedan i ne čine više od 30 posto izvora naših prihoda - objašnjava. Viziju i budućnost Coca-Cole Beverages Hrvatska vidi pak u 'izvrsnosti u svemu’.

- Za nas, predanost toj viziji znači da svaki dan prepoznajemo u čemu nismo dobri i u čemu moramo biti bolji. Pred sebe postavljamo visoke standarde tražeći uzore u uspješnim praksama kompanija iz raznih industrija te, naravno, od drugih naših Coca-Cola operacija u drugim zemljama. Izvršavajući naše ključne strategije što podržavaju ostvarenje naše vizije cilj je da budemo preferirani partner našim kupcima, da na najkvalitetniji način pristupamo svim prodajnim mjestima te ostvarimo superiorne financijske rezultate - kaže.

- Također, stvaramo kompaniju u kojoj je zadovoljstvo zaposlenika iznimno važna odrednica. Bez zadovoljnih zaposlenika nema ni zadovoljnih kupaca. Poduzimamo korake kojima želimo povećati frekvenciju dijaloga sa svim zaposlenicima te unaprijediti komunikacijske kanale da osiguraju stalni protok ideja i povratnih informacija. Povrh toga stalno poboljšavamo naš sustav razvoja ljudi, što je već prepoznano unutar naše cijele grupe. Danas imamo šest ljudi koji rade u drugim zemljama ili rade u sastavu glavnog ureda na velikim projektima.

S motiviranim, zadovoljnim i sposobnim zaposlenicima vizija i budućnost CCBH može biti samo uspješna - uvjeren je Bogdanović.


U 2006. planiran rast od šest posto

Prve dvije godine na čelu hrvatske podružnice kompanije Coca-Cola Beverages Hrvatska Bogdanović ocjenjuje kao prilično izazovne, uzimajući u obzir da ih, kao i cijelu industriju, u 2004. i 2005. godini vrijeme nije služilo u sezoni. – To nas je još više nagnalo da ubrzamo potrebne promjene i reorganizacije kako bismo bili što spremniji za budući rast. Usmjerenost ka razvoju naših komercijalnih sposobnosti te disciplinirano ostvarivanje zacrtanih komercijalnih strategija, uz istodobno smanjenje troškova, rezultirali su odličnim rezultatima u ovoj godini, u kojoj planiramo ostvariti rast volumena od šest posto u odnosu na prošlu godinu. U okviru tog rasta najviše nas raduje kvalitetan rast naših gaziranih proizvoda od gotovo četiri posto. Uza sve kvalitetniji pristup tržištu, maksimalnu posvećenost ostvarenju zadovoljstva naših kupaca i potrošača, kontinuirano ispunjavanje strategija što smo ih zacrtali te uza stalne inovacije, siguran sam da možemo ostvariti kvalitetan rast. A to znači da se takav rast u volumenu i prihodima na zadovoljavajući način odražava u našoj dobiti te stopi povrata na uloženi kapital – napominje Bogdanović.

Pogledajte na vecernji.hr