KOMERCIJALNI DIREKTOR FACEBOOKA PREDSTAVIO SE HRVATSKOJ

Blake Chandlee: Ja nisam zvijezda! Facebook je brand, a ne ja

Foto: import
Blake Chandlee: Ja nisam zvijezda! Facebook je brand, a ne ja
19.09.2008.
u 12:50
Pogledaj originalni članak

Prosječni korisnik Facebooka dnevno provede 28 minuta družeći se na ovoj najpopularnijoj svjetskoj društvenoj mreži. Facebook danas broji 100 milijuna korisnika, vodeći je među takvim stranicama u Europi i na Bliskom istoku, a u Sjedinjenim Američkim Državama je na drugom mjestu po broju dnevnih posjeta.

Facebook je omiljen među mladima od 18 do 24 godine (38 posto korisnika) i od 25 do 34 godine (35 posto korisnika), a da ni Hrvatska u tomu nije izuzetak svjedoči 150.000 domaćih korisnika.

Govoreći o Facebooku i njegovu značaju za globalno društveno povezivanje ljudi na Weekend media Festivalu u Rovinju pred punom predavaonicom Blake Chandlee, komercijalni direktor Facebooka za Veliku Britaniju, istaknuo je i da danas ta mreža broji 10 milijardi fotografija što je dvostruko više od svih svjetskih "photo-share" internetskih stranica ukupno. Ono čemu se pridaje posebna pozornost jest privatnost korisnika te što manji utjecaj oglašavanja na njih.

- Smanjili smo broj oglasa na Facebooku i tako korisnicima dali kvalitetniju ponudu - istaknuo je Chandlee.

Osim približavanja Facebooka sudionicima Weekend Media Festivala koji pohode ne samo sudionici iz Hrvatske nego i drugih zemalja regije, komercijalni direktor najpopularnije svjetske društvene mreže se i osobno predstavio javnosti ovog dijela Europe.

- Ja nisam zvijezda! Facebook je brand, a ne ja - rekao je Blake Chandlee na druženju s novinarima-sudionicima WMF-a.
- Facebook će u budućnosti, osim engleskog, “govoriti” i druge jezike i pružiti mnoge lokalne zanimljivosti. Danas Facebook ima 22 lokalizirane inačice - objasnio je Chandlee. Tako će se korisnici prilikom dopisivanja s obitelji i prijateljima osjećati još bolje - objašnjava Chandlee ističući i kako korisnik sam bira s kim će podijeliti koje osobne informacije. Oni koji ne koriste Facebook to ne razumiju dovoljno.

Pogledajte na vecernji.hr