Dodatna turistička kampanja u šest zemalja

08.05.2009.
u 17:43
Pogledaj originalni članak

Dodatna promocija hrvatske turističke ponude koju provodi Hrvatska turistička zajednica, pojavila se ovih dana na nizu vanjskih oglasnih sredstava u Srbiji, BiH, Rumunjskoj, Makedoniji i Ukrajini, dok u Poljskoj počinje 15. svibnja 2009.

Riječ je o komunikacijskim porukama koje se donekle razlikuju od tržišta do tržišta. Tako poruka za BiH, Srbiju i Makedoniju glasi: “Kad srce kaže ljeto, kaže Jadran!”, a za Ukrajinu i Rumunjsku: “Doživite ljepotu raznolikosti!”, uz potpis “Hrvatska: Tako lijepa, tako blizu.” Za Poljsku to je: “Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska!”, uz prije već korištenu poruku: “Hrvatska. Mala zemlja za veliki odmor.”

U konačnici, u Hrvatskoj poruka koja će se pojaviti na televiziji, radiju, tisku i na vanjskim oglasima glasi: “Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska!’’, uz potpis: “Hrvatska. Tako lijepa, tako naša.”

– Riječ je o komunikacijskim porukama i konceptima čiji je temeljni cilj izazvati pozitivne emocije i ozračje za odluku o dolasku potencijalnih korisnika, odnosno turista iz zemalja komunikacijskog obuhvata – kažu u McCann Ericksonu, agenciji koja je osmislila kampanju.

Slogan “Mediteran kakav je nekad bio” i dalje ostaje temeljni, odnosno krovni slogan hrvatskog turizma i Hrvatske turističke zajednice u 2009.

Pogledajte na vecernji.hr