Dodatna promocija hrvatske turističke ponude koju provodi Hrvatska
turistička zajednica, pojavila se ovih dana na nizu vanjskih oglasnih
sredstava u Srbiji, BiH, Rumunjskoj, Makedoniji i Ukrajini, dok u
Poljskoj počinje 15. svibnja 2009.
Riječ je o komunikacijskim porukama koje se donekle razlikuju od
tržišta do tržišta. Tako poruka za BiH, Srbiju i Makedoniju glasi: “Kad
srce kaže ljeto, kaže Jadran!”, a za Ukrajinu i Rumunjsku: “Doživite
ljepotu raznolikosti!”, uz potpis “Hrvatska: Tako lijepa, tako blizu.”
Za Poljsku to je: “Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska!”, uz prije već
korištenu poruku: “Hrvatska. Mala zemlja za veliki odmor.”
U konačnici, u Hrvatskoj poruka koja će se pojaviti na televiziji,
radiju, tisku i na vanjskim oglasima glasi: “Kad srce kaže ljeto, kaže
Hrvatska!’’, uz potpis: “Hrvatska. Tako lijepa, tako naša.”
– Riječ je o komunikacijskim porukama i konceptima čiji je temeljni
cilj izazvati pozitivne emocije i ozračje za odluku o dolasku
potencijalnih korisnika, odnosno turista iz zemalja komunikacijskog
obuhvata – kažu u McCann Ericksonu, agenciji koja je osmislila
kampanju.
Slogan “Mediteran kakav je nekad bio” i dalje ostaje temeljni, odnosno
krovni slogan hrvatskog turizma i Hrvatske turističke zajednice u 2009.
Dodatna turistička kampanja u šest zemalja
Vučić: Ozbiljno se naoružavamo. Ne želimo da nam se ponove 1995. i 1999. Hrvatska nam nije neprijatelj
"Mi nikoga nećemo napadati, ali da nikome ne padne napamet da ponovo izvrši agresiju na našu zemlju", istaknuo je Vučić. Priznajući da je Hrvatska razvijenija država, Vučić tvrdi da Srbija raste puno brže od zapadnog susjeda i da se ta razlika smanjuje
FOTO Ovo su najbolji rabljeni auti koje možete kupiti
Budući da je registrirani vozni park gotovo identičan u cijeloj Europi, ovi su podaci relevantni i za druge europske kupce koje zanima pouzdanost rabljenih automobila
Radila je na kruzeru samo za odrasle: 'Ono što se događa u crvenoj sobi za mnoge bi moglo biti previše'
‘Unose potpuno nove madrace i postavljaju ih svake večeri s plastičnim prekrivačima i čistim plahtama'.
Od studentske ideje do utjecajnog portala: 'Nije bilo bogatih roditelja, nego “ajmo pa kud puklo”
Ivan Šarić i Natko Beck razgovarali o neočekivanoj temi važnoj za sve građane