Kreativnost na djelu

FBed Tomislava Zvonarića osvojio je virtualnu zajednicu

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
tomislav zvonarić
Foto: nnn
inovacije
Foto: nnn
inovacije
Foto: nnn
inovacije
26.01.2012.
u 14:15
Mladi Slavonac potpisuje neobičan dizajnerski uradak inspiran Facebookom. Misija je uspjela čak i ako krevet ne zaživi jer je autor njime uspio privući pozornost na svoj rad
Pogledaj originalni članak

Mladi kreativac Tomislav Zvonarić, dizajner rodom iz Donjeg Miholjca koji posljednjih pet godina radi u Hrvatskom košarkaškom savezu kao grafički urednik časopisa Hrvatska košarka, uživa u dizajniranju. Kao samostalni dizajner freelancer prošli je tjedan ‘ispalio’ kreaciju koja je brzinom svjetlosti obišla svijet. O Tomislavovu fejs-krevetu raspisali su se Amerikanci, Britanci, Talijani, Rusi... 

Kreativac non-stop  

– Ideja za drukčij krevet došla je iz zafrkancije i na temu Facebooka i onih koji su jako puno vremena na društvenim mrežama. Našalili smo se kako neki i sanjaju da provjeravaju je li im stigla poruka, zahtjev, igrica... Kao kreativcu koji želi stvarati uratke koji će biti primijećeni, FBed mi se učinio dobrom idejom kao koncept koji bi mogao biti globalno primijećen. Upravo se to i dogodilo – kaže nam Tomislav čiji je dizajnerski uradak objavljen na 200-tinjak uglavnom stranih portala. Među njima je i najutjecajniji newyorški Mashable.com. 

 – Očekivano je da ima onih kojima se sviđa, ali i onih koji stvari uzimaju zdravo za gotovo pa traže nedostatke u tehničkim proporcijama, neudobnosti i nemogućnosti stvarne primjene FBeda iako je to samo idejno rješenje, koncept prikazan u 3D obliku – objašnjava samozatajni dizajner koji je, dodaje, ideju stvorio u tren oka, a uz dizajnerske alate relativno brzo ‘kreirao’ FBed.  Priznaje da bi volio svoj uradak vidjeti u sobi tinejdžera koji su na društvenim mrežama, ali i kao estetski dio nekih interijera bez računala i pokrivača, u nekom internet-caffeu... 

– Nezahvalno je predviđati u kojem će smjeru FBed otići, ali volio bih kada bi se našao na tržištu jer potencijalnih kupaca sigurno ima dosta širom svijeta. Čak su stigli i neki upiti iz Njemačke, a sve ovisi o tome hoće li Facebook pronaći svoj interes jer bez njihova dopuštenja logo se ne može koristiti.

 Zainteresirali se Nijemci  

No FBed nije jedini Tomislavov uradak koji je odjeknuo. I dok nekima misli lete k provjeri poruka i inboxu, on stalno ‘dizajnira’.

– Stalno, pa i prije spavanja, razrađujem ideje.  Tako je nastala i svojevrsna parodija na bocu omiljene nam Coca Cole koju sam izobličio u Fatcoke.  Riječ je o satiričnom prikazu posljedica neumjerenog konzumiranja gaziranih pića. Boca se u mojoj viziji udebljala pa taj uradak, eto, ima vrlo jasnu poruku.  Na sličan su način – kaže nam Tomislav – nastale i šibice Matchfaces s glavama nekih nasumično odabranih poznatih lica; crvene imaju lica živih, a izgorene preminulih.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

ĆA
ćaćaća
23:27 26.01.2012.

kod nas na žalost kreativci ne prolaze...kod nas prolaze samo dupelisci!!!..svaka čast dečku..kreacije su super..