Električna energija

HEP odgovorio na nastup HT-a kao opskrbljivača strujom

Foto: 'Dalibor Urukalovic/Poslovni dnev'
HEP odgovorio na nastup HT-a kao opskrbljivača strujom
07.12.2013.
u 11:09
HEP Opskrbu prepoznaje više od 35 tisuća kupaca kategorije poduzetništvo i zbog čega je još uvijek neupitni lider na tom području, poručuju iz HEP-a
Pogledaj originalni članak

Nakon objave HT-a, najvećeg pružatelja telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, da će od 9. prosinca građanima i poduzećima početi nuditi energiju, oglasili su se i iz HEP-a.

"Uz dokazanu konkurentnost u opskrbi poslovnih kupaca, HEP Opskrba je nedavno ponudila paket usluga za kućanstva - Hepi, koji korisnicima programa vjernosti omogućava ukupno i do 8,3 posto popusta te plaćanje stvarne mjesečne potrošnje idući mjesec. Kupci Hepija ugovaraju opskrbu na razdoblje od jedne, dvije ili tri godine, na temelju čega ostvaruju popust u visini od 4,5 posto, 5 posto ili 5,5 posto na osnovni cjenik (koji odgovara tarifnim stavkama za opskrbu električne energije u okviru univerzalne usluge u Hrvatskoj).

Bitno je naglasiti da za ugovore sklopljene do 31. ožujka 2014. HEP Opskrba jamči da se cijena električne energije iz osnovnog cjenika neće mijenjati tijekom inicijalno ugovorenog trajanja ugovora. Dodatno, kupac Hepija koji ima ili će sklopiti ugovor o samoočitanju brojila s HEP ODS-om oslobođen je mjesečnog plaćanja opskrbne naknade. Važna pogodnost za kupce je što račun ne plaćaju akontativno, sredinom mjeseca u kojem se troši električna energija, nego s odgodom, sredinom idućeg mjeseca. Kupci također na raspolaganju imaju korisničku web aplikaciju Moj Hepi račun, koja pruža mogućnost online pregleda računa i uplata, ispisivanja računa i uplatnica, pregleda potrošnje u proteklim razdobljima, pregleda podataka o ugovorima i tarifnim modelima te pristupa Hepi klubu.

Sve su to prednosti koje su kupci brzo prepoznali, što svjedoči broj od 3.500 zahtjeva za ugovorom u prvih deset dana ponude. Uspješan start ponude za kućanstva, HEP Opskrba može zahvaliti i iskustvu na području opskrbe poslovnih kupaca, gdje je izložena konkurenciji još od 2008. godine.

"Profesionalnost, odgovornost prema kupcima, visoka razina usluge, inovativni proizvodi poput ZelEna (zelene energije) i „Udružimo se!“ (proizvod koji malim i srednjim kupcima omogućuje udruživanje i zajednički nastup prema opskrbljivaču) ono su prema čemu HEP Opskrbu prepoznaje više od 35 tisuća kupaca kategorije poduzetništvo i zbog čega je još uvijek neupitni lider na tom području", izjavila je Tina Jakaša, direktorica HEP Opskrbe.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

IV
Ivan50
11:54 07.12.2013.

Je kasno ste se sjetili,da i kupac ima neka prava.Najlakše je bilo samo dizat cijene i onda djelit nagrade.

Avatar Hazl113
Hazl113
11:59 07.12.2013.

Napon konkurencija monopolisti HEP-u. Sada se pitam da li će i dalje dijeliti svojim radnicima nekekve bonuse, koje im mi potrošaći plaćamo. Čini mi se da će biti otpuštanja uskoro. Do sada su lagodno živjeli sa super plaćama nauštrb silnim poskupljenjima.

Avatar airbizz
airbizz
12:33 07.12.2013.

ako potpišem ugovor na tri godine sa hepi,imat ću jeftiniju struju?!koja je razlika između sadašnje distribucije i novopotpisanog ugovora na tri godine?samo u komadu papira.da li je društvo storilo energetsku mrežu da sebi papreno naplaćuje ili da društvo bude energetski neovisno,recimo,od ucjenjivanja stranih igrača?.ljudi su plaćali preko tisuću bivših njemačkih maraka za uvođenje struje,a sad se naplaćuje ta "mrežarina" 40% od vrijednosti mjesečnog računa-na potrošenu struju se plati nekih 120kn.može li mi netko iz institucija ponuditi, na jednostanom hrvatskom jeziku,nekakav logični odgovor?!