E, još mi samo fali da me automobil napada! Vjerojatno je to prva
reakcija gotovo svakog vozača nakon što ga automobil stezanjem
sigurnosnog pojasa upozori da se previše zaigrao. Naime, testni Accord
bio je opremljen sustavom za ublažavanje sudara, koji prati razmak i
brzinu vožnje između Accorda i vozila ispred njega.
Registrira li sustav da vozač Accorda prebrzo prilazi preblizu drugom
automobilu, nakon upozorenja na instrumentnoj ploči kreće u akciju,
odnosno sputava nestašnog vozača. Iako nam “na prvu loptu” nije bila
draga ta tiranija, sustav ima smisla jer mnoge se nesreće događaju
naletavanjem jednog automobila na stražnji kraj drugoga.
Testni je Accord imao i tempomat s automatskim održavanjem razmaka od
vozila ispred. Na automobil ispred pazio je, naime, radar u prednjem
dijelu Accorda. Osim radarom, bio je opremljen i kamerom, pomoću koje
je bilježio bijele linije na cesti, te je računao koliko je vozač
zastranio, kako bi ga zakretanjem volana vratio u granice vozne trake.
S obzirom na bogati Executive paket opreme, testni je Accord donio baš
sve što se od luksuzne limuzine očekuje. Pod prednjim je poklopcem
limuzine izvrsnih voznih svojstava i savršenog držanja ceste
2,2-litreni i-DTEC agregat od 150 dizelskih konja, uz 350 Nm. Taj
dizelaš jedini je u ponudi Accorda, a može se pohvaliti mirnim i
uglađenim radom, ali i ponuditi sportski način vožnje.
Novi sustav ubrizgavanja goriva omogućuje mu da se prilagodi uvjetima
vožnje, pa i pruži dinamiku usklađenu s Accordovim izgledom. Ovaj
4-cilindarski dizelaš tijekom testa trošio je nešto više od osam litara
goriva na stotinu prijeđenih kilometara. U kombinaciji sa spomenutom
opremom stoji 279.900 kuna.