'Hrvatska - tako lijepa, tako blizu’

04.05.2009.
u 12:49
Pogledaj originalni članak

“Kad srce kaže ljeto, kaže... Jadran” i “Hrvatska – tako lijepa, tako blizu”, slogani su koji će uz fotografije hrvatskih ljepota s velikih plakata mamiti turiste da ljetuju u Hrvatskoj, najavio je danas na konferenciji za novinare ministar turizma Damir Bajs. Naime, tijekom svibnja i lipnja Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica kreću s pojačanim aktivnostima promidžbe hrvatskog turizma na glavnim emitivnim te tržištima u širem okruženju, za što je izdvojeno 20-ak milijuna kuna.

– Ovo bi trebala biti dosad najjača kampanja za hrvatski turizam. Nadamo se kako će ona pomoći poboljšanju bukinga za Hrvatsku koji je zasad nešto lošiji u usporedbi s lani, odnosno na razini je oko 25 posto godišnjeg bukinga – naglasio je ministar Bajs.

Putem tiskanih medija te televizijskih postaja Hrvatska će se intenzivno reklamirati na tržištima Austrije, Njemačke, Italije, Češke i Slovenije, dok će putem billboarda, city lights i back lights svjetlećih panoa oglašavati u Ukrajini, Rumunjskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji. Iste će plakate gledati i Hrvati, s tim da će se u Hrvatskoj uz njih vrtjeti i televizijske, radijske i novinske reklame.

Osim toga, kreće se i u globalno internetsko oglašavanje na 80-ak europskih internetskih portala, a prvi će put HTZ provoditi opću kampanju na Googleu na deset svjetskih jezika.

Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice, ali i ministar Bajs izrazili su zadovoljstvo posjetom turista u vrijeme Uskrsa i produljenog prvosvibanjskog vikenda te naglasili kako se nadaju da su ti rezultati najava dobre sezone. Konkretne podatke još nemaju.

Pogledajte na vecernji.hr