Izvozni uspjeh zagrebačke tvornice 'Jadran'

Hrvatske čarape na policama austrijskog 'Humanica'

23.02.2009.
u 14:53
Pogledaj originalni članak

U jeku globalne krize zagrebačkoj tvornici čarapa „Jadran“ s redizajniranim brendom, unatoč jakoj međunarodnoj konkurenciji, pošlo je za rukom postati poslovnim partnerom austrijskog lanca specijaliziranih trgovina cipelama „Humanic“ u Grazu. Humanic u Austriji ima 312 prodavaonica, od čega 60-tak njih pod vlastitim nazivom.

- Ne krijemo zadovoljstvo što upravo Jadranove modne čarape, rame uz rame sa svjetski poznatim markama kao što su Huggo Boos, Burlington, Falke i druge, krase police Humanicovih trgovina u Austriji - kazao je za Večernji list zastupnik zagrebačke tvornice za Austriju, Švicarsku i Njemačku sa sjedištem u Beču mr. Goran Žužul. Žužul je napomenuo da je brend Jadran prilagođen zapadnom tržištu i zahtjevima europske mode i kako su njegovu posebnost i kvalitetu, kao i priliku za zaradu Austrijanci odmah prepoznali.

- Ovaj uspjeh nije slučajnost nego rezultat sustavnoga timskog rada Jadranova čelništva i menadžmenta koji su poradili na vizualnom identitetu i okrenuli se novom marketingu - kazao je Žužul. Dodao je da je s ciljem širenja tržišta snagom brenda, tvornica „Jadran“ u kontaktu i s drugim austrijskim lancima specijaliziranih trgovina, poput Stiefelköniga te bečkim robnim kućama vrhunske mode Steffl i Gerngross.

Jadranov uspjeh u Austriji poučan je primjer ostalim hrvatskim tvrtkama kako prilagodba izvoznog programa zapadnom tržištu otvara europska i svjetska vrata.

Pogledajte na vecernji.hr