TKO RADI KAMPANJE

Malešević i Unex za HDZ, SDP i Most su 'sami svoji majstori'

Foto: Robert Anić/PIXSELL
plenković
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
boris malešević
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
lego
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
lego
24.08.2016.
u 08:40
Nikola Grmoja smislio je slogan “Promjene” za Mostovu kampanju
Pogledaj originalni članak

Ponovni izbori u nepunih godinu dana, osim izvlačenja dodatne snage iz iscrpljene stranačke infrastrukture, pred stranke su stavili i izazov osmišljavanja nove kampanje.

Domaće snage

Dvije najveće stranke – HDZ i SDP – napravile su popriličan zaokret u svojim kampanjama, a u kratkom roku od pada Vlade krajem lipnja do izbora u rujnu navrat-nanos osmišljene su nove poruke i novi slogani. Odlaskom Tomislava Karamarka i dolaskom Andreja Plenkovića za šefa HDZ-a, po prirodi stvari promijenile su se i HDZ-ove poruke. SDP je pak formirao Narodnu koaliciju savezništvom s bivšim HDZ-ovim partnerom HSS-om, pa se i time promijenila kampanja. Osim toga, SDP sada nije angažirao famoznog Alexa Brauna, PR maga koji je za njih radio prošle izbore. Koje su agencije stranke sada angažirale da im profesionalne osmisle slogane i kampanju?

Za HDZ, kako doznajemo, radi Boris Malešević, koji je svojevremeno radio kampanje bivšem predsjedniku Stjepanu Mesiću, a sada kandidatu Narodne koalicije, zagrebačkom gradonačelniku Milanu Bandiću, ali godinama i SDP-u. Malešević je, doznajemo, i autor HDZ-ova slogana “Vjerodostojno”. U kampanji je zadužen za komunikacijsku strategiju, odnosno za komunikacijski i kreativni koncept kampanje. U travnju ove godine Hina je objavila kako je Trgovački sud u Zagrebu zaključio skraćeni stečajni postupak njegove marketinške agencije Public Image zbog dugova koje nije mogla otplatiti. Unex grupa, u sklopu čije ponude je i Malešević kao komunikacijski strateg, za HDZ radi vizualne identitete, odnosno idejna rješenja i dizajn svih sredstava komunikacije... U SDP-u pak kažu da nisu angažirali nikakvu kreativnu agenciju i sve što se tiče kampanje radi se na Iblerovu trgu, kako kažu, “domaćim snagama”. Točnije, sve jinglove, plakate, spotove, vizuale pa i glavne poruke u kampanji osmišljava tim od petero ljudi, a “lokomotiva” su dvije djevojke iz stranke; Ivana Pušonjić, koja je zadužena za poruke, i grafička dizajnerica Jelena Rebrnjak.

Grizliju mali dio kampanje

U SDP-u kažu kako je ta ekipa i prije godinu dana odradila odlično većinu kreativnog posla u kampanji te su procijenili da nemaju potrebe angažirati kreativnu agenciju. I u Mostu tvrde da kreativni dio predizborne kampanje osmišljavaju sami i da neće angažirati nijednu agenciju.

Nikola Grmoja (jedan od osnivača Mosta, glasnogovornik i kandidat za zastupnika u Saboru) smislio je i glavni slogan (“Promjena”) kao i većinu glavnih poruka kojima komuniciramo. Agencija Grizli komunikacije radi samo mali dio kampanje: organizaciju izborne noći i dio posla oko oglašavanja – rekli su nam u Mostu.      

>> SDP i HDZ slažu se oko većine pitanja, razlika je u ideologiji

>> Etičko povjerenstvo upozorilo Reinera da se ne koristi državnim institucijama u kampanji

>> Gotovina Krstičeviću poslao poruku: Živimo uspravno s vjerom u sutra!

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar johny21
johny21
11:32 24.08.2016.

SDP od kada nije na vlasti nema novca za Alexa Brauna! Stvarno čudno....

DU
Deleted user
09:05 24.08.2016.

Čudi me da je Josipovićeva "Naprijed, Hrvatska!" odustala od nastupa. Lijeva scena je prepuštena Milanoviću, Končevskom i Puljku.

DU
Deleted user
09:07 24.08.2016.

Bandić obećaje prosječnu plaću i staž majkama troje djece, a najbolje rađaju Romkinje pa bi tako uskoro Hrvatsku preplavile romske majke i djeca kojima bi dao besplatan prijevoz - to nism rekao ja, to je upravo obećao Bandič u svojoj kampanji....pa sada dragi Romi dovedite nam Bandića za premijera i Hrvatska je vaša, živili