USPOREDBA Kojem je profilu vozača namijenjena karavanska izvedba, a tko se bolje snalazi u klasičnijim karoserijskim izvedbama

Jeste li za limuzinu ili karavan?

02.12.2008.
u 14:36
Pogledaj originalni članak

Poznato je da je Mazda vrlu uspješno počela prodaju nove generacije Mazde6. Riječ je o modelu koji nije donio jako revolucionaran dizajn i promjenu u odnosu prema prijašnjoj generaciji, ali je stoga mnogo pažnje posvećeno brojnim detaljima. Nedavno smo imali priliku isprobati karavansku inačicu, nazvanu Sport Combi, opremljenu dvolitrenim dizelskim agregatom od 140 konja.

Kada govorimo o detaljima, odmah nakon otvaranja vozačevih vrata (a tako je i na suvozačevoj strani), pogotovu noću, u oči upada na pragu napravljen natpis Mazda6 koji svijetli ugodnom plavom bojom.

Nakon sjedanja u vozilo, plavo svjetlo se nastavlja i na osvjetljenju audiouređaja, čime se nastavlja vizualna pozdravna poruka.

Kako ne bi sve ostalo samo na vizualnom polju, pozravnu poruku ima i Bose audiosustav s ugodnom i kratkom porukom.

Malo prije spominjano plavo osvjetljenje cijelo je vrijeme na središnjem dijelu Multi Function Audio Systema.

Prilikom pojačavanje jačine ozvučenja treperi gonji dio osvjetljenja, a tijekom smanjivanja donji dio, pa i oni koji ne čuju da je promijenjena jačina zvuka, mogu to primijetiti putem osvjetljenja.

Upravljač je opremljen tipkama umreženog Cross-Functional (CF-Mreža) sustava, pomoću kojih je moguće kontrolirati nekoliko funkcija. Tako nije potrebno skidati ruke s upravljača da bi se koristio audiosustav, klima-uređaj, putno računalo kao i Bluetooth sustav.

Ponekad je jedino potrebno previše koraka kako bi se došlo do željene funkcije, ali možemo reći da pozdravljamo ovakav sustav koji, nakon početne prilagodbe, omogućuje vozaču veću usredočenost na cestu i samu vožnju. Na desnoj strani upravljača su i komande korisnog pomagala, tempomata.

Prtljažnik je obujma 519 l, proširivih na 1751 litara, a osim Karakuri sustava preklapanja stražnjih sjedala, sada je tu i Karakuri pokrov prtljažnika koji se automatski podiže kada otvarate vrata.

Nudi se više prostora u putničkoj kabini, pogotovo na stražnjoj klupi u prostoru nogu.

Sve u svemu možemo reći kako je nova Mazda6 “user friendly”, odnosno pripremljena kako bi se što lakše koristila.


Može i sa 5 vrata

Odmah nakon karavanske izvedbe, imali smo priliku isprobati i hatchback, odnosno izvedbu sa 5 vrata, koja se kod Mazde6 naziva Sport. Budući da je riječ o istom TE Plus paketu opreme, taj model ima jednako uređenje putničke kabine. Razlika je samo otraga, a drugačija karoserija rezultirala je samo 9 litara manjim prtljažnikom – ukupno 510 litara, proširivih na 1702 litre. Ostale performase su gotovo identične, u svakodnevnoj vožnji nezamjetne, bez obzira na 15 kilograma težu Sport Combi izvedbu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr