Kolumna

Kad se guza stisne, staje i sam CNN

Foto: Boris Ščitar/Večernji list
Kad se guza stisne, staje i sam CNN
15.04.2010.
u 12:11
Još je u subotu zabranjen turistički spot s kadrom ženske stražnjice. Tek nekoliko dana poslije tvrtka BBDO, koja je napravila i taj spot, objavila je da ga je "premontirala"
Pogledaj originalni članak

Hrvatski turizam u svijetu neće reklamirati guza, ni ona misice Jelene Glišić, ni bilo koja druga. I dok se nacija još zabavljala raspravama je li žensku guzu uputno staviti u televizijski spot te je li Jadranka Kosor borac za ravnopravnost spolova ili se petlja gdje premijerki ne priliči, šef Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić već je poduzimao odlučne korake.

I još u subotu zabranio CNN-u da vrti spot. Tek nekoliko dana poslije tvrtka BBDO, koja je napravila i taj spot, objavila je da ga je "premontirala". Na početku premijerka je javnosti poručila da je njezina intervencija "tek primjedba, ne naredba".

I dok je još govorio "razmotrit ćemo", Niko Bulić već je sebi objasnio da je premijerkina primjedba zapravo zabrana, pa se pobrinuo da se ukloni spot s guzom. I misli sada da je premijerki učinio uslugu. A sebe poštedio kritika.

I podsjećanja da je onomad bio izletio iz ministarske fotelje jer je nagradu za turistički slogan dobila njegova supruga. I stoga je Bulić, čuvajući svoju, "obrisao" Jeleninu guzu.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

ZZ
zzbabac
13:19 15.04.2010.

Umjesto manekenkine guze trebalo je snimiti Jadrankino PRKNO.

BE
Bedem1
13:30 15.04.2010.

Ja bas i nebi grizao na Jadranku a i neznam kako izgleda gola,dok za Sevu mislim drugacije jer sam vec vidio njezin umjetnicki pornic i njezino umijece glede pusenja (ne cigareta)sto mi se najvise svidjelo.

SA
saniboj
18:41 15.04.2010.

Koja je ovo riba na slici,? auuuuh skoro me slagiralo. zaljubim se 5-6 puta u roku od 3 minuta.