Hrvatski turizam u svijetu neće reklamirati guza, ni ona misice Jelene Glišić, ni bilo koja druga. I dok se nacija još zabavljala raspravama je li žensku guzu uputno staviti u televizijski spot te je li Jadranka Kosor borac za ravnopravnost spolova ili se petlja gdje premijerki ne priliči, šef Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić već je poduzimao odlučne korake.
I još u subotu zabranio CNN-u da vrti spot. Tek nekoliko dana poslije tvrtka BBDO, koja je napravila i taj spot, objavila je da ga je "premontirala". Na početku premijerka je javnosti poručila da je njezina intervencija "tek primjedba, ne naredba".
I dok je još govorio "razmotrit ćemo", Niko Bulić već je sebi objasnio da je premijerkina primjedba zapravo zabrana, pa se pobrinuo da se ukloni spot s guzom. I misli sada da je premijerki učinio uslugu. A sebe poštedio kritika.
I podsjećanja da je onomad bio izletio iz ministarske fotelje jer je nagradu za turistički slogan dobila njegova supruga. I stoga je Bulić, čuvajući svoju, "obrisao" Jeleninu guzu.
Umjesto manekenkine guze trebalo je snimiti Jadrankino PRKNO.