KASICA-PRASICA Stranke otkrivaju koliko će potrošiti na izbornu agitaciju

Karlovac: HDZ rekorder s pola milijuna kuna troškova

23.03.2009.
u 17:49
Pogledaj originalni članak

Vrlina prestaje biti to što jest kada je univerzalna karakteristika, a isto pravilo vrijedi i za skromnost kao “najveću vrlinu”. Naime, dade se zaključiti iz izjava lokalnih političkih čelnika da će taj atribut krasiti sve političke stranke u predizbornoj kampanji.

Iz raznih izvora
Ipak se od izbornih suparnika ističe HDZ, koji u borbi za glasače kani uložiti svotu do 500.000 kuna.

– To je brojka koju ne smijemo prekoračiti. Teško je u ovome trenutku reći koliko će kampanja točno stajati. Valja kazati kako je pola milijuna kuna novac kojim će se financirati utrka kako za županijske funkcije, tako i one nižih upravnih jedinica – ističe Ivan Vučić, predsjednik Županijskog odbora HDZ-a i kandidat te stranke za župana Karlovačke županije.

Vučić dodaje da će se sredstva ishoditi iz raznih izvora.
– Tu prije svega mislim na članarine, proračunska sredstva i donacije – kaže Vučić te dodaje:

– S obzirom na situaciju u društvu, sasvim je dovoljno. Ne želimo ići na raskošnu, već skromnu kampanju.

Predsjednik županijskog SDP-a Bruno Kurelić također najavljuje skromnost predstojeće kampanje svoje stranke.

– U tijeku su pripreme za kampanju, pa ne mogu dati točnu brojku, no procjenjujemo da će se ona kretati od 80.000 do 100.000 kuna – navodi Kurelić. On usto dodaje kako će plakatiranje platiti stranačka središnjica, dok će se ostatak troškova pokriti novcem lokalne organizacije i sponzorstvima.

Sa SDP-om će podijeliti račun i HNS, ali samo ondje, razumije se, gdje zajedno izlaze na izbore.
– U skladu sa situacijom, kampanja će biti minimum minimuma – kaže Zvonko Spudić, predsjednik ŽO HNS-a.

Skromnost je karakteristika i HSS-ovih planova.

– Upravo slažemo investicijski elaborat, a priuštit ćemo si onoliko koliko možemo. Tu će se najviše raditi o 50.000 kuna – navodi Ivan Banjavčić, predsjednik županijskog HSS-a.

Dragutin Mikša ispred HSLS-a tvrdi da o troškovniku izbora u stranci uopće nisu raspravljali te da će drugi tjedan imati više informacija.

Zeleni i crni
Iz HSP-a pak najavljuju minimalnu kampanju.
– Hrvatski narod zna što je HSP i koje su njegove vrijednosti. Nećemo trošiti velike novce, već sveukupno 20-ak tisuća kuna na plakate, letke te ostale promidžbene artikle, dok će se domjenci pokriti iz članarine – tvrdi Bernarda Halapa-Topolnjak.

Iz Zelene liste najavljuju “minimalističku koncepciju” tešku desetak tisuća kuna.

Pogledajte na vecernji.hr