NA TESTU Kia Sportage s osnovnim benzinskim motorom

Kia Sportage - može i samo na dva kotača

05.01.2009.
u 17:30
Pogledaj originalni članak

Kia je tijekom 2008. napravila odličan posao s modelom Sportage. Riječ je o automobilu koji se osim svih izvedbi kompaktnog modela cee’d počeo proizvoditi u Slovačkoj. To je omogućilo brže isporuke te povoljniju cijenu za krajnjeg kupca. Ne bi li i dalje nastavili s vrlo dobrom prodajom, u Kiji su odlučili redizajnirati popularni SUV model, koji smo nedavno i sami imali priliku isprobati.

Glavna je novost obnovljenog izdanja produljeno jamstvo. Tako se sada i na Sportage dobiva sedmogodišnje tvorničko jamstvo. Jamstvo od 7 godina ili 150 tisuća kilometara vrijedi na motor i mjenjač, a ista kilometraža ili 5 godina vrijede kao jamstvo na cijelo vozilo. 
Obnovljeni Sportage može se pohvaliti novom prednjom maskom sa izmjenjenim izgledom svjetala, kao i novim, većim retrovizorima.

U putničkoj kabini redizajniran je izgled instrumentne ploče, a korišteni su kvalitetniji i ugodniji materijali. Za pohvalu je posve solidna količina pretinaca za odlaganje raznih sitnica. Tu je i novi audiouređaj s USB ulazom.

Na raspolaganju je prtljažnik od 332 litre proširivih na 1886 litara.

Testirali smo početni agregat, dvolitreni benzinac od 142 konja. Druga razina opreme, EX Champion, nudi se uz promotivni popust po 174.990 kuna. Za tu cijenu dobiva se izvedba s pogonom samo na prednju osovinu, što je uostalom i najprimjerenije većini kupaca. Iako ovaj model službeno troši 8 litara, na testu je potrošnja bila i više od dvije litre više. No, to ne treba previše zamarati kupce jer se za navedenu cijenu besplatno dobiva i plinska instalacija.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr