– Svakog se dana pitam zašto sviram taj ludi instrument koji je tako teško i skupo nositi sa sobom po svijetu – rekla nam prije nekoliko dana u telefonskom razgovoru iz Pariza glasovita harfistica i profesorica Pariškog konzervatorija Isabelle Moretti, ponudivši odmah i nekoliko odgovora:
– To je anđeoski instrument, ponekad i demonsko-anđeoski, a uz to obožavam fizički dodir i osjećaje koje u meni harfa izaziva. Zato prihvaćam sve teškoće koje uz to idu. Isabelle Moretti večeras, 28. travnja, nastupa u Hrvatskom glazbenom zavodu uz Zagrebačke soliste u okviru Zagrebačkog harfističkog festivala čije je treće izdanje u nedjelju otvorila njezina kolegica s moskovskog Konzervatorija Čajkovski Irina Pašinskaja. Isabelle Moretti s radošću dolazi na ovaj festival i u znak podrške organizatorima:
– U današnjem svijetu u kojem su kultura i umjetnost sve rjeđe prioriteti vrlo je hrabro i plemenito organizirati ovakav festival posvećen upravo harfi. Ti su ljudi poput vitezova. Za glazbu, a osobito onu na harfi, treba vremena i to mi je sve teže objasniti mojim studentima koji odrastaju u društvu u kojem sve mora biti brzo i odmah – govori glazbenica s misionarskom strašću. Na koncertu s početkom u 20 sati, koji će Zagrebački solisti početi glazbom Carla Philippa Emanuela Bacha, a završiti s Četiri godišnja doba Astora Piazzole, Isabelle Moretti će biti solistica u Concertinu za harfu i orkestar engleskog harfista i skladatelja Eliasa Parisha Alvarsa te u skladbi "Sakralni i profani ples" za harfu i gudače Claudea Debussyja. Uz potporu francuske tvornice harfi Camac u okviru festivala održava se i međunarodno harfističko natjecanje.