Kolumna

Anicu Tomić ne zanima 'pričam ti priču' kazalište, već ono koje korespondira sa stvarnošću oko nas

Foto: Borna jaksic/PIXSELL
Anicu Tomić ne zanima 'pričam ti priču' kazalište, već ono koje korespondira sa stvarnošću oko nas
26.02.2024.
u 18:48
Od prve režije 2007. Anica Tomić kao motor vuče mlađe redateljice i potiče razvoj ženskih snaga hrvatskog kazališta

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.