gost instrumentalist bit će Carolina Eyck

Ansambl Antiphonus u Muzeju za umjetnost i obrt

Foto: Boris Ščitar/PIXSELL
Ansambl Antiphonus u Muzeju za umjetnost i obrt
12.12.2014.
u 16:25
Darujemo ulaznice na Facebook aplikaciji Vecernji.hr vas vodi na evente!
Pogledaj originalni članak

U Muzej za umjetnost i obrt u nedjelju, 14. prosinca 2014., u 20 sati Ansambl Antiphonus u sklopu ciklusa koncerata TRIADE održat će nastup.

Početak i kraj madrigala (XIV.st., Da Bologna, Binchois – XX.st., Ligeti, Brel), a gost instrumentalist bit će Carolina Eyck, na tereminu.

Carolina Eyck njemačka je glazbenica i skladateljica, jedna je od vodećih svjetskih virtuoza na tereminu. Pojednostavljeno, teremin je prvi analogni sintesajzer. Nazočni na koncertu – ako dosad nisu bili u prigodi – čut će, ali i vidjeti, jedinstven način muziciranja; zvuk se oblikuje pokretima ruku kroz prostor iznad instrumenta (točnije, oblikuje se električno polje između oscilatora i antene instrumenta)!

Uz angažman u području klasične i suvremene glazbe, Carolina voli improvizaciju i skladanje. Bila je pobjednica Međunarodnog natjecanja za skladatelja u organizaciji Radio / TV Berlin-Brandenburg 2006. S partnerom u duetu, jazz gitaristom Vinzenzom Wiegom, ona otkriva nove zvučne i nekonvencionalne metode sviranja. Za Carolinu glazba i slikarstvo idu ruku pod ruku; kad improvizira, ne razmišlja o tonovima nego o bojama. Te boje stavlja na papir, kad god to može.

A što je pripremio maestro Tomislav Fačini s Antiphonusima?

Majstori Binchois, Dufay, Da Bologna svojim djelima dočaravaju nam početke svjetovne višeglasne vokalne glazbe. S aktualnim trenutkom sučelit ćemo se kroz Nonsense madrigals Ligetija i surovom poetikom Jacquesa Brela, u kojega je drugačija estetika, ali ista zamisao kao i u dalekim stoljećima ispred njega: pjevati o tome što je čovjek.

Ulaznice u prodaji na info pultu Muzeja za umjetnost i obrt (10 – 19 sati) po cijeni od 50 kn (za učenike, studente i umirovljenike po 20 kn).

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr