JDP

Beograđani stvorili nevjerojatan red zbog akcijske cijene predstava u veljači!

Foto: Twitter
JDP
Foto: Twitter
red za jdp
Foto: Twitter
red za jdp
20.01.2015.
u 14:18
JDP je imalo uspješnu "januarsku akciju" u kojoj su rasprodali više od 13.000 ulaznica u samo šest dana zbog čega su se odlučili napraviti novu
Pogledaj originalni članak

Nakon što je Jugoslavensko dramsko pozorište (JDP) danas pustilo u prodaju karte za predstave u veljači po akcijskoj cijeni, Beograđani su pohrlili na blagajnu koja zbog popusta ne prima rezervacije. Publika je stvorila fantastičan red, a Beograđani su ga  fotografirali i na društvenim mrežama objavili da je "Beograd grad kulture", "nema mjesta za kulturu"...

JDP je imalo uspješnu "januarsku akciju" u kojoj su rasprodali više od 13.000 ulaznica u samo šest dana zbog čega su se odlučili napraviti novu, piše B92. Cijene ulaznica za repertoar u veljači snižene su s 1200 dinara (75 kuna), 800 dinara (50 kuna), 700 dinara (44 kune) i 500 dinara (32 kune) na 200 dinara (13 kuna) za predstave na sceni "Ljuba Tadić" te na 100 dinara (7 kuna) za izvedbe na sceni "Bojan Stupica".

 

Riječ je o predstavama "Dnevnik o Čarnojeviću", "Nije smrt biciklo", "Zmajeubice", "Tako je moralo biti", "Unosno mesto", "Otelo", "Metamorfoze" i "Tartif" "Mletački trgovac", "Višnjik", "Sumnjivo lice" "Gospodjica" i "Šine" koje  u veljači igraju na sceni "Ljuba Tadić. 

Predstave "Samo neka bude lepo", "Švabica", "Izdaja", "Zločin i kazna", "Zapisi iz podzemlja", "Hadersfild", "Pokojnik", "Razbijeni krčag", "Šoping i faking" i "Histerija" na repertoaru su scene "Bojan Stupica".

Hvalevrijedan je to potez vodstva JDP-a kojim će se napuniti blagajnu, ali i dobar primjer kako napraviti sjajan marketing kazališta.

 

 

Red se protezao od JDP-a do nebodera Beograđanka. 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.