Multimedija

Bruketa i Žinić na Trgu izlažu posjetitelje vlastite izložbe

Foto: Bruketa&Žinić
Bruketa i Žinić na Trgu izlažu posjetitelje vlastite izložbe
18.03.2012.
u 14:06
Svakog posjetitelja fotograf bi na ulazu galerije snimio, a slika se nekoliko sekundi kasnije projicirala na zid polukružne dvorane te na digitalni bilboard postavljen na krovu Jelačićeva trga 15
Pogledaj originalni članak

Kako tehnologija može promijeniti smisao izložbe na način da posjetitelji postaju objekti, a da se izložba događa na Trgu bana Jelačića ili na webu, a ne u Galeriji Bačva pri HDLU gdje se postavila multimedijalna instalacija, u petak su pokazali Bruketa&Žinić. Svakog posjetitelja fotograf bi na ulazu galerije snimio, a slika se nekoliko sekundi kasnije projicirala na zid polukružne dvorane te na digitalni bilboard postavljen na krovu Jelačićeva trga 15.

- Činilo nam se da je ljudima puno zanimljivije gledati same sebe nego naše radove koje ionako mogu vidjeti u dućanu ili na webu. Vodili smo se idejom da će im ova igračka biti puno interesantnija jer gledaju sebe i druge i druge kako gledaju isto to - rekao je Davor Bruketa i dodao da mu se reakcije čine dobre jer je dobar dio publike i po nekoliko puta ulazio. Mnogi su se zafrkavali praveći grimase. Na Trgu bana Jelačića, iako je bio petak i mnogo je prolaznika prodefiliralo, malo tko je mario za slajdove lica mladih ljudi.

- Takav je život danas, mi smo napravili stroj koji proizvodi izložbu, a ona se zapravo događa na frekventnijim mjestima - glavnome trgu i webu. U galerije dolazi mali broj ljudi, to su uglavnom naši prijatelji koje zanima što radimo, tako da smo izložili ljude koji se zanimaju za nas - rekao je Bruketa.

Iako na prvi pogled instalacija djeluje prilično jednostavno (tako su i sami vjerovali kad su je osmišljavali) dvojac Bruketa i Žinić kažu da uopće nije bilo lako.

- Programeri nekoliko noći nisu spavali jer je trebalo usavršiti softwer kako ne bi bilo pogrešaka ni kašnjenja slike jer tada izložba gubi smisao - rekao je Nikola Žinić.

Izložba traje do 25. ožujka, može se vidjeti i na www.izlozba.biz dok će se na bilboardu svakoga sata u trajanju od 15 minuta prikazati posjetitelji koji su posjetili izložbu u proteklome satu, a fotke se mogu dijeliti i na društvenim mrežama, poručuje dvojac.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.