Zajednički projekti koje posljednjih godina ostvaruju sve tri umjetničke akademije i Tekstilno-tehnološki fakultet nešto su najbolje što se u Zagrebu događa na planu izgradnje kulturne i umjetničke budućnosti.
Njihov posljednji pothvat je Bizetova opera "Carmen" koja je sinoć, u okviru ciklusa Lisinski subotom, imala premijeru, a večeras će imati i drugu izvedbu u velikoj dvorani Lisinskog. Cijela jedna knjižica bila bi potrebna samo za imena svih studenata i njihovih mentora-profesora koji su ugradili svoj rad u ono što je na premijeri erumpiralo i eksplodiralo snagom jedne manje atomske centrale. Suvremeni ambijent upropaštenog, oronulog i grafitima išaranog predgrađa Seville sa svim pripadajućim likovima koji se tu vucaraju izgledao bi vjerojatno strašno usiljeno na pozornici nekog HNK sa starijim pjevačima. Ali, ovako, s potpuno uživljenim Zborom Muzičke akademije i mladim solistima, uz duhovite intervencije nastajućih videoumjetnika, snimatelja, kostimografa, šminkera, majstora svjetla, fotografa i čitave mlade kreativne vojske, sve je bilo uvjerljivo i uzbudljivo.
A takvo je bilo i muziciranje Orkestra Muzičke akademije pod ravnanjem Mladena Tarbuka. Bizetova glazba dobila je novu, svježu akcentuaciju i pogon. Ne treba zaboraviti ni Zagrebačke dječake, kao ni učenice Škole suvremenog plesa Ane Maletić. S obzirom na to da je postaviti scensko djelo u Lisinskom ionako improvizacija, inscenaciju se može samo hvaliti, baš kao i trud solista. U glavnim ulogama novu su viziju Carmen uvjerljivo tumačili Jelena Kordić, Mario Bokun, Matija Meić, Nela Šarić, Filip Sever i ostali.
Brojne reference na današnje vrijeme, s naglaskom na opću korumpiranost svih sfera društva, kriminal i medijsku hipereksploataciju najnižih strasti, treba uzeti ozbiljno. Njih, naime, nije izmislio redatelj projekta Krešimir Dolenčić, one su pogled nove generacije na svijet u koji dolaze.
Tarbuk i Carmen ne idu zajedno...On jednostavno nije dirigent za to....