Otkako je Roger Waters krenuo na turneju The Wall, osim za originalni album Pink Floyda iz 1979., osobito je poraslo zanimanje za dva izdanja koja se iznova nude obožavateljima Watersa i benda. Prvo je tzv. de luxe izdanje DVD-a s istoimenim filmom Alana Parkera na kojem se nalaze izbačene scene, 25-minutni dokumentarac o snimanju filma i 45-minutni dokumentarac s izjavama Watersa, Parkera, crtača Geralda Scarfea i drugih suradnika. Sam film dosta dobro podnosi protok vremena.
Određene manjkavosti odlično popunjava karizma cijelog projekta koja se uvijek iznova potvrđivala u posljednjih trideset godina, ali i kao dokument nekadašnje estetike. "Kenrusellovska" vizualna poetika bez mnogo naracije i dijaloga, osobito u prožimanju animacije i igranih dijelova, u spoju s glazbom Pink Floyda stvorila je jedinstveni identitet koji možete ne voljeti jer vam je pompozan, ali ne i ne cijeniti.
Drugo izdanje koje treba izdvojiti iz Watersova solističkog dijela karijere jest „In The Flash", koji predstavlja Pink Floyd po Watersovoj mjeri. Na tom dvostrukom CD-u (i DVD-u), snimljenom uživo na turneji 1999./2000., Waters uživo izvodi pjesme Floyda, u verzijama koje katkad pokazuju blagi intimistički pomak od zvuka benda, ali neke pak pokazuju da su Floyd i Waters (osobito u kasnijoj fazi zajedničkog rada) bili gotovo jedno te isto.