Agencija Y&R napravila je prijedlog reklama u obliku tri strip-plakata pod nazivom "Svaka pjesma priča priču", koje su crtači Damian Garofalo, Hugo Orita i Ignacio Valicenti napravili u stilu popularnih indie-stripova poput "Jimmy Corrigan: najpametniji klinac na svijetu" Chrisa Warea i "Svijet duhova" Daniela Clovesa. Odabrane su tri pjesme – za "Let It Be" odabrana je priča o povijesti Beatlesa i beatlemaniji, za Marleyev "Redemption Song" tema je bila ropstvo u Americi, a za Claptonovu "Tears in Heaven" ono što je inspiriralo velikog gitarista za tu pjesmu, jednu od rijetkih koje je sam skladao: tragična pogibija njegova sina koji je pao s 53. kata zgrade u New Yorku nakon koje je Clapton utonuo u alkoholizam i napisao terapijsku pjesmu da bi se riješio ovisnosti.
Razvile su se brojne rasprave na internetu o tome je li dolično koristiti nečiju osobnu obiteljsku tragediju i mračnu povijest sužanjstva u reklami za nešto što je, i pored svoje veze s rock'n'rollom, ipak samo lanac restorana.
– Mi smatramo da je to priča o iskupljenju – izjavio je Silvio Ciaelli, copywriter iz Y&R-a koji je smislio plakate. – Pokušali smo u to staviti i tužne trenutke, ali način na koji je on uspio to preboljeti i prestati piti. Znate, to je smisao tih plakata. Istina je ljepota.
“…a za Claptonovu \"Tears in Heaven\" ono što je inspiriralo velikog gitarista za tu pjesmu, jednu od rijetkih koje je sam skladao….Clapton utonuo u alkoholizam i napisao terapijsku pjesmu da bi se riješio ovisnosti.” --------------------------------------------------------------------------------------------- clapton je napisao vecinu svog izvodjackog materijala sa izuzecima blues covera te par pjesama cale-a ili marley-a. u alcohol je potonuo onda kad se skinuo sa heroina, ranih sedamdesetih. znam da je sve to trivijalno, al’ cinjenice su cinjenice.