Francuski plesač Cedric Andrieux večeras je u Zagrebačkom kazalištu mladih izveo istoimenu autobiografsku točku u koreografiji Jeromea Bela, pripovijedajući svoju plesačku autobiografiju od djetinjstva obilježenog majčinom ljubavi prema suvremenom plesu do karijere u SAD-u i povratka u Francusku, u kojoj je po prvi put surađivao s proslavljenim Belom.
Na putovanje u svoja intimna sjećanja Andrieux nas je poveo sramežljivo, skromno, umjesto mistifikacije plesačkog poziva dekonstruirajući radnu svakodnevicu u trupi Mercea Cunninghama, kod kojeg je kao mladić plesao.
Gorka sjećanja na rad s tom koreografskom legendom zauzimaju najveći i najzanimljiviji dio izvedbe, dok trenutak povratka u Francusku kod gledatelja, kao i samog izvođača, budi zanos i osjećaj povezanosti s plesačem, eskalirajući u četverominutnom ulomku iz Belove predstave "Show Must Go On", tijekom kojeg su u publici kapnule i suze. Queer Zagreb i francuski umjetnici poklonili su nam jednu lijepu, emotivnu večer.