novi album royal blooda

Facelifting povezivanja hard-rocka, funka, elektronike i plesnog ritma

Facelifting povezivanja hard-rocka, funka, elektronike i plesnog ritma
16.08.2021.
u 11:12
Objavljen je "Typhoons", treći album britanskog dvojca Royal Blood.
Pogledaj originalni članak

Već od prve pjesme “Trouble’s Coming” trećeg albuma “Typhoons” britanskog dvojca Royal Blood jasno je da dolazi nevolja, bar za neke.

Ali i nagrada za sve koji vole transžanrovska povezivanja u kojima “Typhoons” (Warner/Dancing Bear) zvuči kao da ste Jacka Whitea ili The Black Keys povezali s Goldfrapp i Daft Punk. Nakon što su brutalnom heavy-bas podlogom á la Koja s prvijenca iz 2014. i nasljednika “How Did We Get So Dark?” iz Brightona izašli na svjetsku pozornicu, treći album donosi promjenu smjera radikalnu poput one Arcade Fire, također prebjega u plesn(ij)u matricu prije nekoliko godina.

Plesna ploča s distorziranim basovima Mikea Kerra i strojnim bubnjanjem Bena Thatchera, koji u rafalima kao da ponavlja uvod iz “Sunday Bloody Sunday” U2, Royal Blood sparili su diskokuglu s nekog plesnog podija s hard-rock paljevinom koja izgara na primordijalnoj blues vatrici. Ima tu i jasnih utjecaja Queens of the Stone Age (Josh Homme producirao je pjesmu “Boilermaker”) i White Stripes, vokali ponekad podsjete na Arctic Monkeys, dok “Either You Want It” zvuči kao plesni Led Zeppelini u davnoj pjesmi “D’yer Mak’er”. Niti “Boilermaker”, “Mad Visoins” i “Hold On” nisu predaleko od Pageovih motoričnih, cikličnih rifova, s tom razlikom što Kerr svira “nuklearni” bas.

U ovo postmoderno vrijeme Royal Blood izveli su zanimljiv facelifting povezivanja hard-rocka, funka i elektronike, plesnog ritma i rokerske podloge. Navodno je Mike Kerr krenuo putem općeg otrežnjenja pa mu je novopronađena stabilnost omogućila pogled u neke tamnije preokupacije, zbog čega tekstovi pjesama djeluju ispovjedno, što baš i nije glavna odlika plesne glazbe. No, razmakom između sjene i svjetla Royal Blood napravili su korak dalje i otvorili si područje rada u kojem su ranije karakteristike cijepili novim sastojcima. Završna klavirska balada “All We Have Is Now” zadnja je “nevolja” i potpuna promjena ambijenta albuma, prva takva pjesma Royal Blooda i efektan završetak “tranzicijskog” albuma promjena.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.