Brittenovom “Jednostavnom simfonijom” za gudače počela je preksinoć još jedna od iznimnih večeri kakve nam priređuje ciklus Lisinski subotom. Uigrani gudači Filharmonije BBC-ja duboko su uronili u nimalo jednostavnu Brittenovu partituru čiji su naslov nadahnule jednostavne melodije skladateljeva djetinjstva. Vjerno su dočarali prpošnost, ali i upravo dramatičnu ljepotu djela, osobito u velikom polaganom stavku. Za sve to uvelike je bio zaslužan finski maestro John Storgårds, čijoj je blistavoj i kasnoj dirigentskoj karijeri prethodila ona violinistička, s velikim iskustvom stečenim na položaju koncertnog majstora u raznim ansamblima.
Potom je orkestar narastao upravo do veličine i sastava primjerenog izvedbi Koncerta za violončelo i orkestar u D-duru Josepha Haydna, u kojem je publiku svojom čistom i nepatvorenom radošću muziciranja očarao i još jednom osvojio dobro nam znani solist i zvijezda večeri Kian Soltani. Zagreb ga je zavolio već kao 19-godišnjaka kada je pobijedio na natjecanju Janigro, a ljubav je učvršćena i njegovim kasnijim nastupima. Od posljednjeg je prošlo pet godina u kojima je Soltani zasluženo postao jedan od najtraženijih glazbenika mlađe generacije pod svjetlima najvećih svjetskih pozornica.
Maestro Storgårds pobrinuo se za pozornu pratnju, gotovo prepustivši orkestar Soltanijevoj intenzivnoj i neposrednoj komunikaciji s orkestrom i publikom. A da nije samo lakoprsti virtuoz savršeno kontroliranog gudala nego i umjetnik raskošne muzikalnosti, Soltani je osobito briljantno pokazao u vlastitim majstorskim kadencama kojima je ukrasio solističku dionicu Haydnova remek-djela. Oduševljene ovacije nisu prestajale ni nakon dva dodatka. Prvi je bio zabavni “Groove za Terezu” Soltanijeva vršnjaka, zemljaka i kolege po glazbalu Matthiasa Bartolomeya, a uzvik odobravanja obožavatelja iz publike začuo se i čim je Soltani, u Austriji rođeno dijete iranskih roditelja, najavio vlastiti “Perzijski ples vatre”. U drugom dijelu Filharmonija BBC-ja izašla je na pozornicu u punom broju i sastavu, a maestro Storgårds iz filigranskog majstora prometnuo se u diva koji je s lakoćom, znanjem i velikim autoritetom, uz zdušno sudjelovanje sjajnog orkestra, klesao, premještao i slagao masivne zvučne blokove i od njih gradio i izgradio monumentalnu Brucknerovu Šestu simfoniju.