Posljednji dan pulskog festivala zaključio je ukupno vrlo dobar dojam ovogodišnjih filmova. „Kauboji\" Tomislava Mršića preuzeli su na sebe uvijek neugodnu, zbog neizbježnih usporedbi, ulogu ekranizacije kazališnog megahita, ali film je samostalno djelo i kao takvo ga treba promatrati. Priču o redatelju koji s grupom luzera priprema kaubojsku kazališnu predstavu, Mršić je uspješno skinuo s pozornice i razbacao je po lokacijama, posebno dobro prikazujući komične strane njihovih karaktera. Nešto je škripaviji dio koji se bavi socijalnim pozicijama junaka, a jedan ograničavajući faktor vjerojatno je bio je nedostatak vremena da se posveti svakoj od njihovih priča.
Ove godine vidjeli smo nekoliko vrlo dobrih teških drama, a kraj je pripao najmučnijoj od svih. Struktura filma „Šuti\" Lukasa Nole uvodi nas u potresnu sudbinu glavne junakinje od najnovijih događaja u njezinu životu, gdje svjedoči zlostavljanju kćeri, sve dublje u povijest gdje nju, brata i majku vidimo kao žrtvu brutalnog oca. Film je povremeno mučan jer Nola namjerno stišće gas otvorenim prizorima nasilja i izvrsnom fotografijom Mirka Pivčevića koja tek u jednom, dirljivom i poetičnom prizoru propušta svjetlo. Film se izdvaja i po odličnoj glumi Tihane Lazović, Milana Pleštine i nadasve Lane Barić koja ne bi smjela iz Pule bez Zlatne arene za sporednu ulogu.