originalna "tiger queen"

Iako su je skoro pojeli, slavna Tippi Hedren i dalje živi sa čoporom tigrova i lavova

Foto: IMDb
Foto: IMDb
Foto: IMDb
25.05.2020.
u 13:03
Dakota Johnson, unuka hollywoodske ikone Tippi Hedren, otkrila je kako njena baka još uvijek živi sa 13 ili 14 velikih mačaka.
Pogledaj originalni članak

Dakota Johnson, glumica koju smo upoznali u ulozi Anastasije u "Pedeset nijansi sive", otkrila je kako njena baka, hollywoodska ikona Tippi Hedren, u svojoj mirovini uživa na imanju sa desetak lavova i tigrova. Johnson, kćerka jednako slavnih roditelja Melanie Griffith i Dona Johnsona, na gostovanju u emisiji Grahama Nortona podijelila je i neka iskustva svog neobičnog odrastanja u obitelji opsjednutoj velikim mačkama, koja bi posramila i "Tiger Kinga" Joea Exotica.

Naime, Tippi Hedren, zvijezda Hitchcockovih "Ptica" i "Marnie", velika je zagovornica prava životinja i aktivistkinja za očuvanje velikih mačaka. Sa suprugom Noelom Marshallom i njihovom djecom godinama su u kući, poput ljubimaca, živjeli brojni lavovi i tigrovi. Iz te je neobične životne situacije nastao i neslavni film "Roar" iz 1981. u kojem je glumila cijela obitelj, a koji je postao poznat kao najskuplji kućni film ikada snimljen. Prošlo je jedanaest godina dok je ugledao svjetlo dana - u jednom je trenutku poplava uništila cijeli set, a tijekom snimanja ukupno je ozlijeđeno više od 70 ljudi. Sama Hedren na snimanju je pala sa slona i slomila nogu, a jedan lav izgrizao joj je vrat i lice. 

Međutim, to Hedren nije pokolebalo u njenoj ljubavi prema velikim mačkama, ali njena unuka priznala je da je sada njihov broj svela na "samo" 13 ili 14 primjeraka. Johnson se osvrnula i na slavnu scenu iz filma "Roar" u kojoj se lav sprema ugristi njenu majku Melanie: "Ipak nije ostala bez noge", našalila se. Dodala je i da, dok se ona rodila, mačke više nisu slobodno šetale po kući, već ipak žive u posebnim nastambama. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar CarolKO96
CarolKO96
09:53 30.05.2020.

w​​w︆︅︆︅︆︅​w︆︅︆︅︆︅​.k​i​s︆︅︆︅︆︅st​︆︅o︆︅︆︅​​k︆︅︆︅︆︅​​.​c​︆︅︆︅︆︅o​​m