Vlado Simčić Vava još je od Laufera jedan od ponajboljih domaćih gitarista, no zadnjih desetljeća potvrdio se i kao autor zanimljivih albuma na kojima istraživanje zvuka, pjesme i žanrovska kombinatorika čine jednako važan dio kao i prepoznatljiv gitaristički rad.
Vava mi je oduvijek bio nešto poput domaće verzije sjajnog Adriana Bellewa, gitarista koji je suradnjama s imenima poput Zappe, Bowieja i Talking Headsa znatno proširio spektar korištenja električne gitare. Slično radi i Vava, s time da je novi album “New Green Cabaret” snimio s postavom Japanski premijeri, pa zbir ambijentalnih instrumentala s gradirajućom atmosferom i pjesama s vokalima, tj. sjajnom Lorenom Žuvić, donosi još širi raspon obiđenog terena.
Na razmeđu kraut-rocka i indie-popa, efektne teme i s vokalima i bez njih u zanimljivim aranžmanima s obilatim korištenjem starinskih klavijatura, modernih sintesajzera i elektronike, pokazuju ekipiranost iskusnog benda koji dugo radi zajedno, ali je još sklon istraživanju. Upravo istraživanje i zaigranost u čemu se isprepliće masa sastojaka čine glavnu prednost odličnog albuma. Od plesnog popa do ambijentalnih rješenja, Japanski premijeri i Vava koriste dijelove raznih mozaika i spajaju ih u nadahnutu cjelinu kroz deset pjesama, a često su i same pjesme, poput aktualnog singla “Trembling Knees”, spojevi nekoliko radnih dijelova.
Singlovi “Phthalo Blue” i “Trembling Knees” najavili su album koji možete slušati na streaming servisima, a planirano je i objavljivanje na formatu vinila. Japanski Premijeri riječki su glazbeni kolektiv koji je u jedanaestogodišnjem radu kao studijski, a povremeno i živi projekt, objavio šest albuma i EP-ja. Grupu čini autorski trio Marin Juričić, Enver Krivac i Moris Mateljan, a suradnja s Vavom na albumu “New Green Cabaret” do sad im je najopsežnija. Uz Lorenu Žuvić i Petru Gržetić Fućak, u pjesmi “Eon Blues” pojavljuje se članica Vavinih Turista Iva Močibob.