U rasponu od četrnaest godina, između 1981. i 1995., Ivo Pogorelić je snimio, a Deutsche Grammophone objavio četrnaest albuma koji su nedavno ponovno objavljeni u jednoj diskografskoj zbirci. Vijest o izlasku ovog izdanja sa svojim je poklonicima sa zadovoljstvom podijelio i sam Ivo Pogorelić na vlastitoj službenoj internetskoj stranici (ivopogorelich.com). Ali, u prvom novom tekstu nakon dvije godine, otkako stranica postoji, veliki pijanist objavio je i jednu za sve njegove poklonike i za pijanistički svijet senzacionalnu vijest: dvadeset godina od posljednjeg objavljenog albuma za prestižnu njemačku i svjetsku diskografsku kuću najavio je svoj povratak u studio i snimanje novih materijala.
Sve ono što je u međuvremenu izašlo iz njegova pijanističkog laboratorija i tvornice čuda bilo je namijenjeno isključivo publici njegovih koncerata širom svijeta. A već krajem ovog ljeta, najavljuje Pogorelić, prionut će snimanju skladbi Stravinskog, Rahmanjinova, Skrjabina i Balakirjeva, te potom Beethovena, Liszta, Schumanna, Brahmsa. Rad će se nastaviti, piše Pogorelić, i sljedeće godine, a kako će koja skladba biti snimljena, reprezentativni uzorak trebao bi se pojaviti najprije na internetu, a potom i na kompaktnim pločama. Uz to Pogorelić je objavio i raspored sviranja novog koncertnog repertoara sve do 2020.
O Pogorelićevoj formi govore kritike, u rasponu od žestokih negativnih pamfleta do euforičnih panegirika, a pogotovo ovacije publike koja je umjetnika s oduševljenjem prekjučer ispratila i u Münchenu. Slijede Metz, Pariz, Istanbul i Hamburg, pa onda nastup 18. travnja u Zagrebu uz Simfonijski orkestar HRT-a. Uz to, intrigantna je i najava njegova nastupa na Dubrovačkim ljetnim igrama uz komorni orkestar Zagrebačke filharmonije.
>> Ivica Buljan režira Houellebecqove "Elementarne čestice" na plaži u Kuparima