Po svemu sudeći, Branimir Štulić ući će u povijest kao vlasnik prvoga službeno objavljenog bootleg albuma. Svijet je pun takvih primjera da su izvođači i diskografi preuzeli legendarna piratska izdanja (Bob Dylan je jedan od najpoznatijih), a nakon što do kraja godine Croatia Records objavi raskošno reizdanje posljednjeg “Azrina” službenog albuma uživo “Zadovoljština”, na red bi u 2010. trebao doći i album uživo sa snimkama iz Zadra i Banje Luke 1990. godine.
Doduše, spomenuta snimka dosad nije bila distribuirana kao klasični “bootleg” jer su ostale na originalnim audiokazetama; dakle, vrijednost ovoga izdanja bit će utoliko veća jer se radi o potpuno nepoznatom sadržaju. A najveća je zbog toga što snimka pokazuje Štulića i bend u doista sjajnom izdanju (što se ne bi moglo reći za sve prethodne faze), izrazito čvrstom, gotovo ZZ-topovski teškom, puno ozbiljnijem od faze “Zadovoljštine”.
Sve je to “Azra”
- Čuo sam se se s Johnnyjem nedavno i rekao mi je da mu je to bila najbolja postava “Azre”. Doduše, nismo se tada zvali “Azra” nego “Sevdah Shuttle Band”, ali sve je to “Azra”, odnosno sve je to: Johnny! - kaže Jurica Pađen koji je u to vrijeme bio gitarist uz izrazito čvrstu ritam sekciju koju su činili Tomislav Šojat na basu i Branko Knežević na bubnjevima.
Snimke su sačuvane na običnoj audiokaseti, a za iznenađujuće dobar zvuk Goran Martinac, koji je odlično remasterirao službene “Azrine” albume, kaže da se može popraviti još do 40 posto.
- Snimke su vlasništvo benda, a CR ima pravo na objavljivanje svih pjesama - kaže Igor Kelčec, urednik reizdanja “Zadovoljštine”, objašnjavajući pravnu stranu:
- Uza sve internetsko ludovanje, gdje svatko stavlja i skida besplatno što hoće, zašto ne objaviti vrlo ozbiljan bootleg koji je ključ za dešifriranje krvne slike posljednjih dana benda.
- Osobno bih jako volio da se to čuje jer danas nema ničega što bi i u tragovima zvučalo tako dobro - kaže Pađen, jasno izražavajući stav benda. A kakav stav možemo očekivati od Štulića?
- Ja ga poznajem kao čovjeka kojemu ja jako stalo da ostavi dojam - kaže Kelčec, bliski Štulićev prijatelj i suradnik od 1987. do 1991.
- Ove snimke pokazuju da je i u drugoj fazi bend funkcionirao sjajno i da se Johnny na živim koncertima više nego na studijskim albumima najviše približio svom umišljaju što bi on u toj fazi želio biti.
Nisam toliko isfrustriran da u svakoj poruci balim o Mireku.Prvo.Drugo,tvoja Hrvatska je tvoja.Moja je moja.Samo je teritorij isti.