Intervju Damir Karakaš

Kao da sam se našao u poziciji nekog lika iz mojih tekstova u crnoj kronici

Foto: Miroslav Lelas/PIXSELL
Kao da sam se našao u poziciji nekog lika iz mojih tekstova u crnoj kronici
07.12.2022.
u 19:06
Jednom su me zbog novinskih tekstova napali na Rivi, pa sam završio u bolnici Firule, a jednom kad sam bio cimer u Getu s glumcem Milivojem Beaderom, on mi je rekao kako su me noću čekali neki tipovi, da su njega pitali je li on Karakaš, dobro da se nije zeznuo pa rekao da je, loše bi prošao. A kad se dogodio taj napad na mene, o čemu pišem u Okretištu, neki bliski ljudi su mi sugerirali, imaš sad roman epohe, pa kome se to još dogodilo, daj sad sve to opiši, ali ja sam naprosto htio jedan intimni zapis, zabilježiti svoje emotivno stanje te vrijeme i prostor oko sebe, na neki način ispisati ljudski roman, neki bi rekli kršćanski. Htio sam zapravo roman u kojem nema ni crne kronike ni spektakla, niti tko ni kako ni zašto, to mi je bio izazov, a tu sam težište prebacio na jezik.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.