Satiričko kazalište Kerempuh ima novu predstavu za koju će se tražiti karta više – Krletku Jeana Poireta. Publika je sa subotnje premijere izlazila smijući se do suza, a zasluge za to pripadaju velikom trudu koji je cijeli autorski i glumački ansambl predstave uložio u hrvatsku inačicu poznate priče.
Neki će u kazalište doći tek nasmijati se uz muškarce (pre)odjevene u žene, drugi će uživati u duhovitoj prilagodbi za hrvatsku pozornicu na kojoj se obitelj rigidno konzervativnog političara preziva Petir, treći u glazbenim brojevima...
No, priča Krletke nipošto nije tako jednostavna. Još 1973. godine njezin je autor publici ponudio nekoliko tumačenja komada – od vulgarne komercijalnosti do činjenice da ona kasni 15 godina. A u Hrvatskoj 2012. nemoguće je i izračunati koliko kasni priča u kojoj dvadesetdvogodišnji mladić za majku bira očevog partnera koji ga je odgojio, a ne ženu koja ga je rodila.
Režiser Krešimir Dolenčić Krletkom ponavlja uspješnu formulu iz \"Čuda u Poskokovoj Dragi\". Vodvilj je temelj miješanja radnje i songova, a dodatna komika postiže se ugrađivanjem svima dobro znanih, ali u transvestitskom showu i najneočekivanijih glazbenih simbola. Tako diva showa pjeva hitove Gabi Novak (i \"skida\" je do u detalje), a ostatak ekipe niže hitove od Stanićeva Dimnjačara do Autobusa Calypsa.
Ogroman posao za predstavu svakako je napravio koreograf Dinko Bogdanić koji je dečke ne samo postavio u cipele s potpeticama već i učinio da oni u njima i plešu.
Glumci su u predstavu očito ušli svim srcem (i depilacijom!), bez predrasuda i pri tome se zezajući do besvijesti. Iza te naoko ležerne zabave krije se vrlo ozbiljan rad. Svakako treba izdvojiti nenadmašnog Hrvoja Kečkeša u ulozi Albina, koji u svojoj preobrazbi doslovno postaje kraljica drame transvestitskog kluba.
Redateljeve zamisli slijedi cijela autorska ekipa, a uz Marija Mirkovića i Zvonka Presečkog koji su za Krletku obradili glazbu, treba izdvojiti kostime mladog Nevena Mihića koji svojim modnim kanonom pojačavaju komičnost muškaraca u korzetima. Ali uza svu provokativnost, muške noge u mrežastim čarapama ne zakoračuju u vulgarnost.
muškarci preodjeveni u žene, to je ta glavna fora na koju se igra? jako smiješno. ali zato ne sumnjam da će pusić i čačić dođi to pogledati. trebali bi...