Motovun festival

Kino Remetinac - program filmova o zatvorskim temama

Foto: arhiva VL
Kino Remetinac - program filmova o zatvorskim temama
11.07.2011.
u 11:16
U debeloj hladovini prostora koji je – kaže legenda – bio zatvorska ćelija drevnog gradića Motovuna bit će predstavljen izbor iz antologije zatvorskih filmova – od Bustera Keatona i Stanlija i Olija do suvremenih naslova
Pogledaj originalni članak

U sklopu programa 14. Motovun Film Festivala, koji se održava od 25. do 29. srpnja, bit će i prikazan poseban izbor filmova o zatvorskim temama, nazvan Kino Remetinec, a u selekciji umjetničkog direktora festivala u časnoj mirovini – Rajka Grlića.

No zanimljiva je i priča koja se krije iza imena ovog programa. Kino Remetinec doista je postojalo. U međuvremenu kino su zatvorili, a u idiličnom zagrebačkom prigradskom naselju sagradili zatvor. Danas se kina više ne sjeća nitko, za zatvor znaju svi. Stoga Motovun Film Festival otvara svoje Kino Remetinec: najmanje, za svega nekoliko gledatelja, iza debelih zidova, u debeloj hladovini prostora koji je – kaže legenda – bio zatvorska ćelija drevnog gradića Motovuna. U tom inspirativnom povijesnom ambijentu predstavlja izbor iz antologije zatvorskih filmova – od Bustera Keatona i Stanlija i Olija do suvremenih naslova.

 Zatvorski film oduvijek je bio samosvojni kinematografski žanr. Kao skroman doprinos razumijevanju vremena u kojem živimo, MFF je odabrao reprezentativne naslove. Kako je prošla godina po tko zna koji put dokazala da je stvarnost često nevjerojatnija od filma (jer koji bi se scenarist odvažio napisati priču u kojoj će premijer i potpredsjednik vlade istodobno u zatvor), vrijeme je da se podsjetimo svih onih starih filmova u kojima su u zatvorima sjedili lopovi i protuhe, a ne društvena krema.

Ulaz je na sve projekcije slobodan.  A je li slobodan izlaz?

Iz organizacije festivala poručuju da će o tome odlučivati od slučaja do slučaja.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.